50 lat biznesu Mary Kay na świecie

przez Katarzyna Wagner

W 1963 roku Mary Kay Ash postanowiła rzucić usianą sukcesami karierę w sprzedaży bezpośredniej i zainicjować wymarzoną, własną firmę, w której kobiety mogłyby osiągać nieograniczone sukcesy. Niewiele jest dzisiaj w branży MLM przedsięwzięć, które mogą się pochwalić takim dziedzictwem, jakie ma Mary Kay Inc.

źródło: MaryKay.plźródło: MaryKay.pl

Obecnie to jedna z największych na świecie korporacji marketingu sieciowego, oferująca wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry i kosmetyki kolorowe. W tym roku Mary Kay Inc. obchodzi 50 rocznicę działalności!

Mary Kay Ash rozpoczęła swoje wielkie marzenie w małym pomieszczeniu biurowym w Exchange Park, w piątek, 13 września 1963 roku. W ten sposób otworzyła sobie drzwi do sukcesu, jednocześnie otwierając drzwi nieograniczonych możliwości rozwoju dla kobiet na całym świecie. Mary Kay wprowadzając na rynku specjalne zestawy, zapoczątkowała nowe podejście do pielęgnacji skóry. Pierwszymi produktami były różowa paleta z pięcioma kolorami do oczu i ust, róż, tusz do rzęs i kredki do brwi oraz oczu. Obecnie dochody firmy na świecie osiągają ok. 2,5 miliarda dolarów rocznie, a liczba konsultantek przekracza już 2 miliony.

Przypomnijmy wywiad, który „Network Magazyn” przeprowadził z Ewą Kudlińską-Pyrz, dyrektor generalnym oddziału firmy w Polsce: „Mary Kay. Piękno, które się liczy.” 

Mogą Cię również zainteresować