Specjalnie na tę uroczystość do Wrocławia przybyli przedstawiciele K-Link International z zagranicy, w składzie Jessie Nazareno, dyrektor K-Link Europa z małżonką (Norwegia) i ambasador korony, przedstawiciel zarządu tego azjatyckiego koncernu – Peter Lau (Malezja). Serię ciekawych wykładów biznesowych rozpoczęła Krystyna Słowińska, dyrektor K-Link Poland: – „W jedności siła” – oto przesłanie tego zjazdu. Jestem bardzo szczęśliwa, że od momentu założenia firmy dane nam było poznać tak wiele wspaniałych i oddanych osób. Liczba siedem symbolizuje cykliczne zmiany. W naszym przypadku, siedem lat to autentyczne doświadczenia ludzi, którzy nam zaufali. Już siedem lat budujecie swój biznes MLM z ogromną determinacją i zaangażowaniem, przyczyniając się do rozwoju całego koncernu. To Wy jesteście naszym najcenniejszym kapitałem! Dlatego pragnę Wam wyrazić wdzięczność za nieustające wsparcie, współdziałanie, ale przede wszystkim za przyjaźń.
W kolejnych panelach konferencji usłyszeliśmy wiele krótkich, aczkolwiek treściwych i ciekawych wystąpień, m.in. mówili: Jessie Nazareno, Peter Lau, ambasadorzy korony Maria Krajewska i Edmund Kadłubiski. Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”, w krótkim przemówieniu jeszcze raz wyjaśnił, dlaczego K-Link Poland otrzymała niedawno od periodyku i jej Akademii MLM Certyfikat Kompetencji i Rzetelności. Pod koniec spotkania Krystyna i Andrzej Słowińscy wręczyli najdynamiczniejszym dystrybutorom nominacje na wyższe pozycje w planie marketingowym; m.in. Aleksandra Błotko, członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM, odebrała nominację na bardzo wysoki poziom menedżera korony. Rozwiązano również kilka firmowych konkursów, nagradzając zwycięzców intratnymi nagrodami. Po konferencji wszyscy uczestnicy wzięli udział w premierze pięknego spektaklu operowego „Kniaź Igor”. Obszerny fotoreportaż z 7 Zjazdu K-Link Poland opublikujemy w najbliższym, 29 numerze drukowanego „Network Magazynu”.