Amway wciąż numerem 1

by Maciej Maciejewski
1121 views

Wywodząca się z USA firma marketingu sieciowego Amway wygenerowała w 2024 roku sprzedaż na poziomie 7,4 miliarda dolarów amerykańskich. Oznacza to nieznaczny spadek (dokładnie 3%) w porównaniu z rokiem 2023. Taki wynik cały czas plasuje ten projekt MLM na pierwszej pozycji w branży DS/MLM na świecie.

Pomimo lekkiego spadku Amway dostrzega pozytywny trend w kluczowych obszarach swojej działalności. Sektor żywienia rozwija się wyjątkowo dynamicznie – odnotował wzrost o 2% i obecnie odpowiada za 64% całkowitej sprzedaży światowej. Ponadto spółka poczyniła znaczące postępy operacyjne i dokonała zmian w strategicznym kierownictwie, co ma na celu wzmocnienie długoterminowej strategii wzrostu.

„Nasze zaangażowanie w sukces przedsiębiorców Amway (ABO) i ich klientów na całym świecie jest siłą napędową wszystkich naszych działań” — powiedział Michael Nelson, dyrektor generalny Amway. „Miniony rok upłynął pod znakiem strategicznych inwestycji, innowacyjnych rozwiązań i naszego niezachwianego zaangażowania w ponadczasowe wartości — wszystko po to, aby pomóc naszym ABO w rozwijaniu ich działalności” — dodał.

Ponadto w 2024 roku firma Amway dokonała znacznych inwestycji w swoją infrastrukturę: zmodernizowano globalną siedzibę główną, zoptymalizowano procesy produkcji i kontroli jakości, a także rozszerzono działalność badawczo-rozwojową. Działania te powinny przynieść korzystne efekty w kwestii wyników finansowych za rok 2025.

Mogą Cię również zainteresować