Zdaniem spółki rozpoczęcie oficjalnej działalności na terenie Wielkiej Brytanii stało się dla tego network marketingowego projektu zainicjowaniem najszybciej rozwijającego się rynku Farmasi do tej pory i wyznaczył dla firmy nowy standard w kwestii ekspansji i zaangażowania influencerów.
Firma stwierdziła, że również Farmasi Italy, która rozpocznie działalność jeszcze w tym roku, wykazała się szerokim zainteresowaniem i skalowalnością, co przyczyniło się do niedawnego awansu spółki na 27 miejsce w rankingu DSN Global 100.
— Awans w rankingu DSN Global 100 to nie tylko liczba, ale również odzwierciedlenie wpływu Farmasi na branżę, naszego zaangażowania w produkty wysokiej jakości i niesamowitej społeczności influencerów, którzy napędzają nasz sukces. To osiągnięcie potwierdza naszą pozycję jako potężnej, globalnej marki i motywuje nas do dalszego przekraczania granic w sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowym — powiedział Sinan Tuna, CEO Farmasi.