
źródło: Instagram
— Jesteśmy zachwyceni nagrodą German Brand Award! Od ponad 30 lat FitLine jest synonimem jakości życia, namacalnych rezultatów i zaufania, a ta nagroda pokazuje nam, że jesteśmy na dobrej drodze. Wielkie podziękowania należą się naszemu zespołowi, bez nich nie byłoby to możliwe! To wyróżnienie motywuje nas wszystkich do dalszego rozwijania wizji naszej marki z jeszcze większą pasją — powiedział Wojciech Foremnik, chief marketing officer w PM-International AG.
Tym razem doceniono skupienie się na cyfrowym zarządzaniu marką i trzeba o tym napisać kilka słów. FitLine konsekwentnie realizuje swoją strategię, aby uczynić swoją markę cyfrowym doświadczeniem. Dzięki swojej nowej koncepcji online spółka PM coraz bardziej koncentruje się na holistycznym doświadczeniu marki – od innowacyjnych doznań produktowych i interaktywnych platform po spersonalizowane i wspierane przez AI strony internetowe dla klientów i partnerów handlowych.
W nadchodzących latach firma zainwestuje prawie 9 milionów euro w technologie cyfrowe, aby jeszcze lepiej sprostać potrzebom i oczekiwaniom klientów. Innowacja i zaufanie są tutaj podstawą. Ponad 70 patentów i ekskluzywna koncepcja transportu składników odżywczych (NTC) stanowią naukową kwintesencję produktów FitLine. Wewnętrzny dział badań i rozwoju nieustannie przyczynia się do dalszego rozwoju gamy tych wyrobów.
Kolejnym kluczem do sukcesu marki jest ukierunkowane wykorzystanie autentycznych referencji. Jako oficjalny partner ATP Tour, licznych krajowych i międzynarodowych federacji sportowych oraz najlepszych sportowców na świecie, firma wzmacnia wiarygodność i widoczność swojej marki na poziomie globalnym. Marka reprezentuje namacalne wyniki i ludzi, którzy je ucieleśniają.
German Brand Award, przyznawana przez German Design Council i German Brand Institute docenia firmy, które wyróżniają się dzięki konsekwentnemu zarządzaniu marką i zrównoważonej komunikacji marki.