
Marlena Kleśta
Między 23–25 października br. w Kalifornii odbędzie się Globalna Konferencja LifeWave, zaplanowana jako unikalne połączenie edukacji, innowacji i rozrywki na światowym poziomie. I jest coś, co sprawia, że to wydarzenie ma być po prostu… magiczne.
Tylko dla uczestników – prywatny, ekskluzywny koncert sir Eltona Johna i jego zespołu. Tak, legenda światowej sceny, specjalnie dla naszej społeczności! A co więcej?
Choć jeszcze oficjalnie nie podano liczby uczestników, oczekiwania są wysokie – mówi się nawet o 10 000 zarażonych energią tego biznesu MLM. I trudno się dziwić – firma od lat udowadnia, że wellness nie zna kompromisów.
LifeWave to przede wszystkim innowacja. To fototerapia, która – bez igieł i medycznych procedur – działa na organizm poprzez specjalne plastry, naturalne formuły, a ostatnio także innowacyjny napój Cellergize Morning. Ich mantra? Live Long. Live Well. Live Young. I to nie są tylko słowa. To filozofia, według której działa ten projekt. Za tą filozofią stoją ludzie, których historia mogłaby zainspirować niejednego filmowca.
Wymienię tylko dwie osoby… David Schmidt, założyciel LifeWave, z dorobkiem ponad 200 patentów i pasją sięgającą technologii regeneracji komórkowej oraz Meredith Berkich, prezydentka z wizją, która prowadzi firmę do miliardowych wyników i globalnej ekspansji.
Warto dodać, że ten rok przyniósł firmie także wielkie uznanie w całej branży. Po raz drugi z rzędu zdobyła prestiżową nagrodę Bravo Growth Award, przyznawaną podmiotom z sektora direct selling & network marketing za spektakularny wzrost przychodów. To dowód na to, że spółka jest obecnie w najlepszym momencie rozwoju w swojej historii.
Moim zdaniem Lifewave szykuje dla nas wielkie święto niesamowitej energii i młodości. A jak już wieczorem zabrzmi „I’m Still Standing” to emocji nie będzie końca. (Autorka tekstu jest w LifeWave senior presidential directorem).