
źródło: Facebook
Ten największy w Europie projekt MLM odnotowuje obecnie 24% wzrost globalny i 34% wzrost sprzedaży na starym kontynencie w porównaniu z rokiem poprzednim.
Wydarzenie otworzył Patrick Bacher, prezes zarządu firmy w Europie, który podsumował ostatnie osiem miesięcy działalności tego network marketingu, a następnie podziękował wszystkim partnerom handlowym: „W tym roku odnotowujemy wzrost sprzedaży o 24% na całym świecie i 34% w Europie w porównaniu z analogicznymi miesiącami roku ubiegłego. Zawdzięczamy to wyłącznie Waszemu codziennemu zaangażowaniu i poświęceniu. Bardzo dziękujemy!”
Następnie Patrick Bacher opowiedział o międzynarodowej ekspansji spółki i ogłosił, że nowa siedziba główna w regionie Azji i Pacyfiku zostanie otwarta w Singapurze na początku października, a nowa siedziba główna w Ameryce zostanie otwarta w USA na początku listopada br.
Najważniejszym punktem tego wydarzenia był bezpośredni kontakt między konferencjami krajowymi z całej Europy. Umożliwiło to uczestnikom interakcję i wymianę pomysłów. Wśród uczestników znalazły się ekipy z Niemiec, Hiszpanii, Węgier i Austrii. Dało to menedżerom wgląd w globalną sieć i wspólną wizję PM-International, niezależnie od granic państwowych.
Oprócz prezentacji nowego produktu i planów na przyszłość, na scenie wręczono rekordową liczbę nagród. Kilkuset partnerów handlowych PM zostało uhonorowanych za osiągnięcie nowego poziomu sprzedaży. W sumie w ciągu ostatnich trzech miesięcy w firmie zanotowano ponad 16 000 nowych kwalifikacji. To mocny znak, że PM-International prawdopodobnie będzie w stanie tym roku osiągnąć wielki sukces w postaci zanotowania sprzedaży na poziomie 4 miliardów dolarów.

