Akademia MLM dla EFG

przez Piotr Hoffmann

Akademia MLM – zainicjowana kilka miesięcy temu przez „Network Magazyn” inicjatywa edukacyjno-konsultingowa, rozszerzyła swoją ofertę produktową dla firm działających w sektorze sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. W zeszłym tygodniu wydała drukiem zerowy numer czasopisma firmowego.


AKADEMIA MLM to jednostka szkoleniowo-konsultingowa, powołana do życia przez „Network Magazyn”. Jej zadaniem jest organizacja profesjonalnych szkoleń, konferencji i seminariów z zakresu przedsiębiorczości, biznesu i sprzedaży na najwyższym poziomie oraz doradztwo i konsulting dla nowych firm sektora DS/MLM. Nawiązując współpracę z nową na rynku finansowym firmą European Financial Group, Akademia MLM rozszerzyła swoją paletę produktową o usługę kompleksowego opracowania i przygotowania do druku wewnętrznych czasopism firmowych. O to, dlaczego zdecydował się zlecić kompleksową produkcję swojego czasopisma firmowego Akademii MLM, zapytaliśmy wczoraj prezesa firmy K2 Doradcy Finansowi i jednocześnie European Financial Group – Marcina Kuźniara:

– To dobre pytanie. Odpowiedź jest bardzo prosta, przede wszystkim dlatego, że chcemy aby kwartalnik „myEFG” był prowadzony w sposób profesjonalny, dając gwarancje najwyższej jakości wszystkim, którzy będą uczyli się z niego i pracowali z nim, wykorzystując reguły dobrych praktyk. Misją naszej firmy nie jest tylko sprzedaż produktów finansowo-inwestycyjnych, lecz świadomy wybór naszego partnera wynikający głównie z potrzeby oszczędzania i zabezpieczenia swojej przyszłości.

W ten sposób powstał 32 stronicowy, zerowy numer magazynu „myEFG – Business & Education”. Jego premiera miała miejsce w minioną sobotę podczas dwudniowej konferencji EFG w kompleksie Ossa (Rawa Mazowiecka), z której szczegółową relację opublikujemy niebawem. A poniżej pismo „myEFG” w pełnej krasie:

EUROPEAN FINANCIAL GROUP (EFG) funkcjonuje w Polsce od lipca 2011 roku. Firma koncentruje się na działalności edukacyjnej i szkoleniowej, kierowanej do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się zarówno osoby indywidualne jak i przedsiębiorcy (B2B). Strategia rynkowa EFG opiera się o innowacyjny model franczyzowy, doskonałe zorganizowanie wewnętrzne, korporacyjne standardy i procedury. Należy do grona najbardziej zaawansowanych technologicznie spółek finansowych w Polsce. Jako jedyna firma finansowa na świecie posiada status Strategicznego Partnera AEGON w Europie środkowo-wschodniej. W ramach działalności poza biznesowej EFG wspiera sport, młodych artystów, współpracuje z przedstawicielami show-biznesu.

Mogą Cię również zainteresować