Dowiedzieliśmy się na co należy zwracać uwagę, a czego unikać w codziennej diecie, a także jak duży i pozytywny wpływ na ludzki organizm ma właściwa suplementacja, która w czasach kiepskiego jakościowo pożywienia dostępnego w sklepach, jest konieczna.
Oczywiście znalazł się również czas na biznes – Maciej Piskorek, jeden z naszych liderów w Golden Drop przeprowadził tego dnia szkolenie dotyczące możliwości rozwoju dystrybutora w tej firmie MLM i sposobów osiągania kolejnych stopni w jej planie marketingowym. Oprócz tego udzielił słuchaczom cennych wskazówek związanych ze sprzedażą, wyjaśnił jak osiągnąć sukces nie tylko finansowy.
Warto zaznaczyć, że podczas poprzedniego spotkania „Akademii Golden Drop”, które odbyło się maju, właściciel marki – Łukasz Piaskowski, wręczył Maciejowi Piskorkowi kluczyki do nowiutkiego BMW, a za dobre wyniki w budowaniu struktur dwuosobowy voucher do SPA otrzymała Izabella Radziwiłłowicz-Pieczka. Jak widać, marketing sieciowy to dobry sposób na porządną edukację, po której przychodzi czas na zbieranie zasianych wcześniej plonów. Gratulujemy!