AKADEMIA MLM dla EFG 2

przez Piotr Hoffmann

AKADEMIA MLM, zainicjowany przez „Network Magazyn” projekt edukacyjno-konsultingowy, jakiś czas temu rozszerzył swoją ofertę produktową dla firm działających w sektorze sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego o usługi custom publishing…

Czasopisma firmowe (custom publishing) to periodyki drukowane, wykorzystywane do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. W biznesie sukces ma wielu ojców, a ponieważ w dziedzinie DS i MLM niezwykle istotne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy mają współpracujący z nią ludzie, bardzo ważne jest tworzenie poprawnego klimatu o biznesie zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tak, aby lojalni wobec przedsiębiorstwa menedżerowie otrzymywali rzetelne, świeże informacje, ale również aby chcieli się z nim utożsamiać, pełnić rolę jej ambasadorów w środowisku zewnętrznym.  W tym celu świetnie sprawdzają się wydawane przez firmy ciekawe i profesjonalnie przygotowane periodyki.

W tym zakresie ma się czym pochwalić nasza AKADEMIA MLM. Kilka dni temu oddaliśmy w ręce zleceniodawcy – firmy European Financial Group, opracowany przez nas od podstaw, trzeci numer czasopisma firmowego o nazwie „myEFG – Business & Education”:

 

Dlaczego firma EFG zdecydowała się zlecić nam kompleksową produkcję swojego czasopisma firmowego? Zapytaliśmy o to prezesa firmy K2 Doradcy Finansowi i jednocześnie European Financial Group – Marcina Kuźniara:

– To dobre pytanie. Odpowiedź jest bardzo prosta, przede wszystkim dlatego, że chcemy, aby periodyk „myEFG” był prowadzony w sposób profesjonalny, dając gwarancje najwyższej jakości wszystkim, którzy będą uczyli się z niego i pracowali z nim, wykorzystując reguły dobrych praktyk. Misją naszej firmy nie jest tylko sprzedaż produktów finansowo-inwestycyjnych, lecz świadomy wybór naszego partnera wynikający głównie z potrzeby oszczędzania i zabezpieczenia swojej przyszłości – powiedział Kuźniar.

EUROPEAN FINANCIAL GROUP (EFG) funkcjonuje w Polsce od lipca 2011 roku. Firma koncentruje się na działalności edukacyjnej i szkoleniowej, kierowanej do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się zarówno osoby indywidualne jak i przedsiębiorcy (B2B). Strategia rynkowa EFG opiera się o innowacyjny model franczyzowy, doskonałe zorganizowanie wewnętrzne, korporacyjne standardy i procedury. Należy do grona najbardziej zaawansowanych technologicznie spółek finansowych w Polsce. Jako jedyna firma finansowa na świecie posiada status Strategicznego Partnera AEGON w Europie środkowo-wschodniej. W ramach działalności poza biznesowej EFG wspiera sport, młodych artystów, współpracuje z przedstawicielami show-biznesu.

Mogą Cię również zainteresować