Akademia Sukces Marketing IV

przez Magdalena Zmudziejewska

Czwarta edycja Akademii Sukces Marketing, swoistej „kuźni liderów”, odbyła się w dniach 25-26 stycznia 2014 roku w hotelu Villa Park MED. & SPA w Ciechocinku. Niewątpliwie było to innowacyjne i rewolucyjne szkolenie. za sprawą STRUCTOGRAMU®.

ee

STRUCTOGRAM® jest najnowszą metodą służącą poznaniu siebie na poziomie analizy biostrukturalnej. Innymi słowy, za jego pomocą bada się zachowania rudymentarne. Dzięki tej metodzie uczestnicy Akademii Sukces Marketing IV mogli lepiej zrozumieć swoją osobowość i specyficzne zachowania dla danych jednostek. Należy zauważyć, że efekty i korzyści szkolenia ze STRUCTOGRAMU®, które zostało przeprowadzone przez master trenera Annę Urbańską wraz z jej współpracownikami, były widoczne natychmiast. Niemożliwe? A jednak!!!!

Warto podkreślić, że to seminarium było wydarzeniem rewolucyjnym nie tylko za sprawą STRUCTOGRAMU®, ale także dzięki profesjonalnym wykładom liderów i członków grupy Sukces Marketing. Zacznijmy jednak od początku… Wystąpienie Tomasza Jaworskiego to rzetelna prezentacja liczb i faktów dotyczących systemu MLM. Następnie prezentacja Sławomira Królaka o skuteczności prawidłowego doboru słów kluczowych w komunikacji. Potem Katarzyna Dadok podkreśliła, jak ważna jest wytrwałość i edukacja w procesie realizacji swoich marzeń.

ReklamaReklama

W krótkich, aczkolwiek niebagatelnych w swych treściach wystąpieniach, wyróżniający się członkowie grupy Sukces Marketing zaprezentowali fundamentalne zasady dla osób działających w sektorze e-commerce. Monika Tomaszewska, również jak i Katarzyna Dadok, akcentowała najbardziej opłacalną i nieustającą inwestycję. Inwestycję w siebie, w swój samorozwój i poszerzanie własnego kontekstu. Mikołaj Górski zaprezentował reguły budowania relacji ze swoimi partnerami biznesowymi, którzy mieszkają od nas w znaczącej odległości. Marcin Kiński w bardzo dobitny, wszak żartobliwy sposób, uświadomił uczestnikom szkolenia, jakie popełniają błędy i jak wygląda krnąbrność początkujących partnerów biznesowych, a także różnicę pomiędzy liderem, a szefem. Joanna Woźniczka obnażyła złodziei czasu – zarówno tych oczywistych, jak i ukrytych. Patryk Makaroński podzielił się swoją osobistą historią i zasadami, jakimi kieruje się w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów. Pewne siebie wystąpienie Anny Mazan i jej cenne wskazówki były niczym przepisanie recepty z lekarstwem na strach, a  dojrzałe wystąpienie Szymona Trępały uzmysłowiło słuchaczom, jak ważny jest wybór swoich priorytetów i nieugiętość, nawet pod presją pozornych korzyści. Monika Zmudziejewska swoim elokwentnym wystąpieniem o samodyscyplinie i kształtowaniu własnego charakteru uzupełniła w spójny sposób wszystkie wcześniejsze mowy. Na zakończenie pierwszego dnia szkolenia, Wojtek Szulc podkreślił ważność odkrycia siebie samego w innej, lepszej wersji.

Zanim uczestnicy Akademii Sukces Marketing IV ochłonęli z wrażenia po pierwszym dniu szkolenia, założyciel grupy Leszek Narloch przekazał im niezbędną wiedzę, aby ich biznes eksplodował, a tym samym, aby mogli zrealizować swoje marzenia. Emocje sięgnęły czerwonego, niebieskiego i zielonego zenitu! Naturalne pobudzenie, które towarzyszyło wszystkim przez cały dzień pierwszy, w drugim dniu konferencji było eskalowane kolejnymi wystąpieniami. Ewa Guza podkreśliła rolę odpowiedniego nastawienia i standardów, a o kluczach do sukcesu i budowaniu zespołu, który zwycięża, opowiadał Mateusz Czułek. Należy nadmienić, że nad prawidłowym przebiegiem całego dwudniowego wydarzenia w bardzo profesjonalny sposób czuwali charyzmatyczni – Rafał Guza i Jakub Majcher.

Podsumowując, Akademia Sukces Marketing IV była niewątpliwie innowacyjnym i rewolucyjnym dla nas szkoleniem. Jestem przekonana, że każdy z uczestników znalazł odpowiedź i wskazówki, indywidualnie dobrane do własnych potrzeb w działalności MLM. Jednakże, wiedza jaka została przekazana, zadziała pod warunkiem, że słuchacze sami zaczną działać. „Bycie nosicielem mózgu, nie oznacza, że jest się jego użytkownikiem”. Analogicznie rzecz ujmując, będąc w posiadaniu wiedzy niezbędnej do osiągnięcia sukcesu, nie każdy ten sukces osiągnie. Dlatego najważniejsza część szkolenia dla „czerwonych, zielonych i niebieskich”, odbywa się właśnie teraz! (Foto: Barbara Klaczyńska)

ReklamaReklama

Marta Geszkiewicz: – Niesamowita energia, setka ludzi myślących podobnie, wszystko na najwyższym poziomie – to robi wrażenie. Tradycyjnie świętowaliśmy nasze zwycięstwa podczas sesji wyróżnień oraz w trakcie zabawy integracyjnej, gdzie uhonorowano brawami każdego uczestnika i jego najwyższy uzyskany poziom w całym minionym roku. Jednak to, co było najbardziej niezwykłe i co już z pewnością na zawsze odmieni nasze patrzenie na siebie i innych – to trening STRUCTOGRAMU®. To coś co sprawiło, że od razu zaczęliśmy patrzeć w trzech barwach. I to dosłownie. Jak dla mnie – rewelacja. A jednocześnie niedosyt, ponieważ można iść jeszcze dalej, gdyż STRUCTOGRAM®, czyli klucz do poznania siebie samego, otworzył nam drogę do zdobycia kolejnego klucza – do poznania drugiego człowieka.

Ewelina Mańczak: – Byłam tam. I wiecie co? To była kolejna, ale jakże ważna inwestycja w siebie. Ona zaczęła się już zwracać, bo najważniejsza część szkolenia odbywa się po szkoleniu. Ja wciąż mam problem z wysławianiem się. Teraz już wiem – jeśli chcesz coś zmienić, to zacznij od siebie. Cieszę się, że tam pojechałam, bo sama siebie bardziej zrozumiałam. Liczę na to, że Akademia Sukces Marketing V będzie kluczem do poznania drugiego człowieka.

Emilia Świeciak: – Pomimo, że była to już czwarta edycja ASM, w każdym z nas gościły wielkie emocje. Serce biło przyspieszonym tempem, a w głowach kłębiły się tysiące myśli. Jestem partnerem, który pierwszy raz miał zaszczyt uczestniczyć w tak wielkim i tak prestiżowym wydarzeniu. Na scenie gościli nasi znajomi i przyjaciele, którzy opowiadali o swojej drodze do sukcesu, o tym jakim wyzwaniom i przeszkodom musieli podołać. Autentyczność dla mnie samej jest wartością bezcenną w dzisiejszych czasach i doświadczyłam jej słuchając wystąpień. Pojawiły się również łzy wzruszenia, gdy szereg liderów poszerzył się o kolejne osoby osiągające poziom złotej magnolii. Wiedza i doświadczenie, jakie tam zdobyłam, są nie do opisania, bo jak można ubrać w słowa coś, co jest tak wyjątkowe i niepowtarzalne? Jedynym wyjściem jest to, abyś to właśnie TY miał możliwość przeżycia podobnych emocji, poprzez uczestnictwo w podobnych szkoleniach. Nie bój się inwestować czas i pieniądze w siebie, bo „Inwestycja w siebie jest najlepszą inwestycją”! I pamiętaj: DO ZWYCIĘSTWA!

Mogą Cię również zainteresować