
– Od zeszłorocznego rankingu, Tupperware kontynuował i poczynił wielkie postępy w procesie zachęcania kobiet na całym świecie do rozwoju własnej przedsiębiorczości oraz osiągania indywidualnych celów – powiedział Rick Goings, prezes zarządu i dyrektor generalny Tupperware Brands Corporation. – Kategoria, w której Tupperware jest tak rozpoznawalny i ceniony, odzwierciedla nasze podstawowe priorytety biznesowe. Jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliśmy się na liście najbardziej podziwianych firm na świecie magazynu „Fortune” już po raz siódmy z rzędu – dodał Rick Goings.
W rankingu Fortune ten działający w systemie MLM koncern został wyróżniony za jakość globalnej konkurencyjności, zdobywając najwyższą ocenę tego kryterium w całej branży. Tupperware został również dostrzeżony w zakresie innowacyjności, jakości produktów oraz prowadzonych działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, w ocenie których zajął silną, drugą pozycję w branży.
Coroczna lista najbardziej podziwianych firm na świecie magazynu „Fortune” jest postrzegana jako raport potwierdzający reputację największych światowych firm. Raport odzwierciedla obserwacje i opinie liderów, ekspertów i analityków branżowych, którzy w swojej ocenie uwzględniają szerokie spektrum kryteriów, począwszy od wartości inwestycji a kończąc na działaniach prospołecznych.
Tupperware Brands Corporation jest światowym liderem w zakresie sprzedaży innowacyjnych, wysoko jakościowych produktów wielu marek własnych, w systemie sprzedaży bezpośredniej, poprzez 2,9 miliony niezależnych konsultantów. Kategorie produktów obejmują rozwiązania do przygotowywania, przechowywania, serwowania i transportowania żywności marki Tupperware oraz kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała takich marek jak Armand Dupree, Avroy Shlain, BeautiControl, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics i Nuvo.