Każdego roku Frost & Sullivan przyznaje tę prestiżową nagrodę firmie, która wykorzystała swoją „inteligencję konkurencyjną do pomyślnej realizacji strategii, która zapewnia większy udział w rynku, silną pozycję marki i satysfakcję klientów”.
Podczas pandemii firma Amway zmodyfikowała swoją strategię marketingową w oparciu o opinie klientów tak, aby wzmocnić swój model funkcjonowania i rozwoju. Dzięki temu spółka zwiększyła koncentrację na rozszerzeniu swojej obecności cyfrowej i aktywności w mediach społecznościowych oraz zaoferowała znaczne rabaty na wybrane produkty.
Wiodący, sztandarowy produkt Amway w kategorii HWT o nazwie eSpring pomógł firmie zwiększyć jej dominację w tej dziedzinie biznesu na terenie Azji i Pacyfiku, oferując jednocześnie klientom sposób na poprawę dostępu do czystej wody przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia wody butelkowanej.
– Amway wyróżnia się na rynku dzięki eSpring, czerpiąc korzyści z solidnej reputacji marki i 20 letniego doświadczenia oraz profesjonalnych badań. Jest to jedna z najlepiej sprzedających się marek domowych systemów oczyszczania wody w regionie Azji i Pacyfiku oraz na świecie, z ponad 6,2 milionami jednostek sprzedanych w 48 krajach i terytoriach. Każda jednostka eSpring mieści równowartość 10 000 500 mililitrowych butelek na wodę, co zmniejsza zużycie plastikowych butelek na bardzo dużą skalę – powiedział Iqra Azam, analityk ds. badań nad najlepszymi praktykami w firmie Frost & Sullivan.
Frost & Sullivan to amerykańska firma doradztwa biznesowego. Zajmuje się badaniami i analizą rynków, doradztwem w zakresie strategii rozwoju biznesu oraz szkoleniami korporacyjnymi. Posiada około 45 biur w obu Amerykach, Afryce, Azji i Europie. Główna siedziba firmy znajduje się w Santa Clara w Kalifornii (USA). Spółka została założona przez Dana L. Sullivana i Lore A. Frost w Nowym Jorku w 1961 roku. Frost & Sullivan przyznaje prestiżowe nagrody branżowe w oparciu o badania przy użyciu zastrzeżonej metodologii.