Światowa Organizacja Zdrowia oraz wielu innych, niezależnych specjalistów zajmujących się tematyką koronawirusa COVID-19, zidentyfikowali zdrową higienę rąk jako kluczową strategię zapobiegania chorobom i rozprzestrzenianiu się zarazków. Gdy mydło i woda nie są łatwo dostępne, dezynfekcja rąk jest na drugim miejscu, jednak dziś z wiadomych względów producenci nie mogą nadążyć za opieką zdrowotną i potrzebami konsumentów.
Firma Amway zareagowała na pilną potrzebę lokalnego oddziału Spectrum Health System przekazując swoje środki do dezynfekcji rąk w celu ochrony pracowników służby zdrowia obsługujących dynamicznie rosnącą populację pacjentów dotkniętych pandemią COVID-19. Dodatkowe, bardzo duże partie środków do dezynfekcji rąk Amway zostaną wysłane do lokalnych szpitali Kids Food Basket – wieloletniego, lokalnego partnera koncernu, który działa na rzecz wyeliminowania głodu wśród dzieci na całym świecie. Partnerstwo Amway z Kids Food Basket pomoże zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i wolontariuszy, którzy przygotowują posiłki dla potrzebujących dzieci i rodzin.
Powodzeniem cieszą się teraz również unikalne produkty firmy Raypath International. Uszlachetnione nanosrebrem w celu nadania im właściwości antybakteryjnych czyściki czy mydło, tudzież produkowane przez Raypath od niedawna wielokrotnego użytku maseczki kosmetyczne na twarz nasączone nanosrebrem, cieszą się wielkim zainteresowaniem klientów.
W kwestii organizowanych akcji charytatywnych wyróżnia się tutaj grupa Raypath Infinity, która regularnie dostarcza swoje produkty do różnego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji. W tym konkretnym przypadku szczególnie sprawdza się produkt Silver Water czyli woda z nanosrebrem. Jest to preparat o silnych właściwościach biostatycznych – hamowanie rozwoju mikroorganizmów i grzybów, który skutecznie redukuje świat drobnoustrojów i grzybów. Ostatnio liderzy z Raypath Infinity przekazali pakiety tego produktu m.in. do salonu samochodowego Ganinex Gazda Group oraz ratownikom medycznym.