Amway świętuje 20-lecie swojej marki napojów energetycznych i odżywek dla sportowców XS

przez Maciej Maciejewski

Koncern Amway zorganizował specjalne przyjęcie urodzinowe transmitowane na żywo i zaprosił swoich niezależnych przedsiębiorców (IBO) oraz pracowników z całego świata do wzięcia udziału w tych niecodziennych uroczystościach. Świętowano m.in. 20-lecie marki XS.

Wydarzenie zorganizowane przez największy MLM świata obejmowało specjalne wiadomości od dyrektora generalnego Amway – Milinda Panta, wiceprezesa zarządu spółki – Douga DeVosa, a także live z wirtualnymi wycieczkami po supernowoczesnym zakładzie produkcyjnym XS.

„Napój energetyczny XS jest sprzedawany w 60 krajach, a produkty energetyczne i odżywki dla sportowców pod marką XS odzwierciedlają ducha przedsiębiorczości założycieli Amway” – czytamy w frmowym komentarzu.

Brandi Huyser, dyrektor globalnej marki XS w Amway, powiedziała: – Ta marka to już styl życia i społeczność otwarta dla każdego, kto chce czerpać więcej z każdego dnia. Świętowanie 20 lat przygody, która rozpoczęła się wraz z wprowadzeniem na rynek tego napoju energetycznego, a teraz poszerzyła się o portfolio produktów żywieniowych dla sportowców, nadal podsyca ekscytację i inspiruje kolejną generację IBO w Amway.

Zakład produkcyjny tych wyrobów został wybudowany w 2020 roku z inwestycją 15 milionów dolarów. Fabryka XS produkuje co minutę 500 puszek napojów energetycznych o 34 smakach, które są dystrybuowane do Stanów Zjednoczonych, Kanady i Ameryki Łacińskiej.

– Zakład produkcyjny XS jest częścią globalnej inwestycji Amway o wartości 300 milionów dolarów w ciągu ostatnich 10 lat – powiedział Brian Kraus, dyrektor ds. łańcucha dostaw w Amway. – Produkcja napojów energetycznych XS we własnym zakładzie pozwala nam szybko reagować na dynamikę rynku, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości, jakiej oczekują od nas nasi klienci – dodał.

Mogą Cię również zainteresować