Apolandia pod lupą „Gazety Wyborczej”

przez Marek Wyrzychowski
554 odsłony

Po aferze związanej z piramidą finansową Amber Gold, media biznesowe zainteresowały się bohaterem ostatnich publikacji „Network Magazynu”, dziwnym przedsięwzięciem o nazwie Apolandia. Tematu podjął się m.in. portal internetowy Wyborcza.biz.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

Przypomnijmy, że Apolandia zagościła na naszych łamach aż trzy razy:

1.„Apolandia. Piramida czy biznesowa filantropia?”

2.„BHC Apolandia. Głos na tak!”

3.„Apolandia – UOKiK zakończył postępowanie”

Teraz Apolandią i jej prezes Jolantą Rene Makowską zainteresował się Wyborcza.biz – biznesowy portal „Gazety Wyborczej”. Redaktorka Anna Popiołek najpierw opublikowała tam tekst pt.: „Łańcuszek finansowy Apolandia. UOKiK: mała skala problemu”, a następnie drugi artykuł zatytułowany „Apolandia: Jesteśmy darczyńcami, a nie piramidą finansową!”

Polecamy dokładną lekturę tych tekstów zwłaszcza,kiedy weźmiemy pod uwagę najnowsze, dość smutne wyniki badań dotyczących znajomości tej tematyki przez Polaków („Czy wiesz co to jest parabank?”), bo pewnie nasza wiedza na temat piramid finansowych i systemów argentyńskich jest na podobnym poziomie. A edukacji nigdy za wiele…

Mogą Cię również zainteresować