Avon kontynuuje budowanie portfolio designerskich zapachów, które pozwalają klientom firmy wkroczyć w świat mody i luksusu. Nawiązanie współpracy z Ungaro następuje po udanych aliansach Avonu z tak słynnymi projektantami jak Cynthia Rowley i Christian Lacroix. W roku 2007 zapachy stworzone przez dom mody Christian Lacroix odniosły największy w historii Avonu sukces w momencie wprowadzania ich na rynek. Teraz partnerstwo Avonu i Ungaro oraz nowa wspólnie opracowana linia kosmetyków to nowe oblicze mody, ponieważ Ungaro ucieleśnia prawdziwie europejski styl, który cechuje nowoczesność i intrygująca zmysłowość.
Geralyn Breig, prezes marki w Avon Products Inc. Powiedziała: – Całkiem nowe i nowoczesne podejście Avonu do kwestii mody sprawiło, że dom Emanuel Ungaro okazał się idealnym wyborem do nawiązania tego ekscytującego partnerstwa. Młodzieńczy charakter linii produktów U by Ungaro to połączenie współczesnej wrażliwości z nutką kosmopolityzmu, czyli coś, z czym mogą się identyfikować klienci Avonu. Wprowadzenie do sprzedaży obu zapachów jest wyrazem kontynuacji naszej strategii rozwoju polegającej na umożliwianiu wszystkim kobietom dostępu do świata elegancji, stylu i mody.
– Bardzo nas cieszy partnerstwo z firmą, która ma tak silne związki z kobietami i mężczyznami na całym świecie. To wspaniała możliwość, aby poznali oni modę i styl linii U by Ungaro w bardzo szczególny sposób – poprzez zapach. Dzięki tym dwóm produktom Avon uchwyci energię, pewność siebie i wyszukaną naturę naszych projektów – zauważył Mounir Moufarrige, prezes i główny dyrektor wykonawczy domu mody Emanuel Ungaro.
(Katarzyna Wagner, źródło: Avon Cosmetics Polska)