Avon wprowadza rozszerzoną rzeczywistość w świat kosmetyków

przez Maciej Maciejewski

Firma sprzedaży bezpośredniej Avon ogłosiła nawiązanie partnerstwa ze spółką Perfect Corp. dostarczającą nowatorskie technologie w celu umożliwienia wirtualnego „przymierzania” zakupów. System działa na dziewięciu rynkach świata.

źródło: Pixabay

Dzięki realistycznej AR (rzeczywistości rozszerzonej) klienci firmy Avon będą mogli cieszyć się hiperrealistycznym doświadczeniem kosmetycznym, które pozwoli im wypróbować ponad 400 produktów, w tym kolekcje do makijażu ust, oczu i twarzy, bez użycia jakiegokolwiek fizycznego produktu realnie. Oprócz niewątpliwej wygody firma oferuje w ten sposób również bardziej higieniczne testy kosmetyczne, a także takie, które są zrównoważone z punktu widzenia ekologii i nie powodują bezsensownego marnotrawstwa produktów.

– Ten rodzaj technologii kosmetycznej nie jest powszechnie dostępny na masowym rynku kosmetycznym. Do tej pory tylko prestiżowe marki oferowały tego typu brand experience. Jesteśmy naprawdę podekscytowani potencjałem tej technologii, która może pomóc firmie Avon poprzez poprawę jakości zakupów. Niezależnie od tego, czy klienci robią zakupy online lub za pośrednictwem doradcy kosmetycznego, mogą uzyskać prawdziwie spersonalizowane doświadczenie i mieć pewność właściwego zakupu – powiedział Alex Long, head of omnichannel global marketing w koncernie Avon.

Technologia ta zostanie początkowo wprowadzona przez Avon w Wielkiej Brytanii, RPA, Filipinach, Włoszech, Polsce, Rosji, Rumunii, Czechach i Turcji, ale oczekuje się, że zwiększy zaangażowanie klientów i zaufanie do zakupów, zatem jest szansa, że spółka rozszerzy nowy projekt na inne rynki.

PS. Rosja???

Mogą Cię również zainteresować