Biegowe networkingi podbijają Kraków

przez Katarzyna Wagner
1001 odsłony

W celu pozyskania do budowy swojego biznesu MLM nowych kontaktów od dawna polecamy udział w różnego rodzaju spotkaniach networkingowych. Pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku jest oczywiście Grzegorz Turniak, ale ciągle przybywa mu nowych konkurentów, którzy mają świeże, nowatorskie pomysły organizacyjne.

Run Public, pionierskie na skalę Europy networkingi biegowe organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie pobiła ostatni rekord frekwencji i udowodniła, że świat biznesu zaczyna doceniać możliwość nawiązywania nowych kontaktów w trakcie treningu.

Wychodzenie poza utarte schematy i przełamywanie tabu okazuje się gwarancją sukcesu w biznesie. – Wiele osób wierzy, że w życiu można mieć „albo-albo”. Albo dobrze prosperującą  firmę albo czas na sport – przekonuje Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawca biegowych networkingów. – My pokazujemy, że osoba przedsiębiorcza może mieć wszystko: sukces, nowe kontakty, zdrowie, dobre samopoczucie, dobrą zabawę – dodaje.

Druga edycja Run Public przyciągnęła 50% więcej uczestników niż poprzednia, zwiększył się też przekrój branż, których przedstawiciele postanowili w niekonwencjonalny sposób wypromować swój biznes. – Byli z nami pracownicy sektora IT, psycholog, właściciel firmy wodno-kanalizacyjnej, PR-owiec, tłumacz, a nawet hipnotyzer. Wszyscy doskonale się dogadywali właśnie dlatego, że połączyło ich bieganie. Wymiana kontaktów spontanicznie zaczęła się już w trakcie treningu – mówi Grzechynka.

Tempo i dystans dostosowywane są każdorazowo do poziomu grupy. Organizatorzy zapewniają, że komfort uczestników jest rzeczą najważniejszą, dlatego nawet osoby nieposiadające szczytowej kondycji czerpią satysfakcję z biegowych spotkań. – Do ostatniej chwili wahałem się z decyzją czy wziąć udział, czy nie padnę po drodze. Do tej pory nigdy nie biegałem – przyznaje Kazimierz Korolczuk, uczestnik Run Public a zawodowo przedstawiciel firmy Prudential. – Ostatecznie zdecydowałem się i pobiegłem, wytrwałem do mety i odniosłem swój mały sukces. To tak jak w biznesie – trzeba podejmować decyzje i wytrwale dążyć do celu, a wtedy dzieją się cuda – dodaje. – O to w tym wszystkim chodzi – przekonuje Agnieszka Grzechynka. – Bieganie pozwala wygrywać z samym sobą, hartować charakter i zrozumieć, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Czy z takim przeświadczeniem łatwiej prowadzi się potem biznes i osiąga sukces? To chyba oczywiste.

Ideą Run Public jest propagowanie zarówno rozwoju biznesu, jak i zdrowego stylu życia. Na uczestników czekały przekąski od Zdrowej Cukierni i napoje 4MOVE, a po zakończeniu spotkania regeneracyjna sauna w Termach Krakowskich. O zdrowie uczestników i prawidłowy przebieg treningu dbał ekspert marki New Balance. – Networkingi biznesowe w połączeniu z bieganiem są pomysłem trafionym w 100%. Zapoznanie, uśmiech, rozmowa, wykład i bieg poprzedzony dobrą rozgrzewką – wszystko to gwarantuje naładowanie się pozytywną energią na kolejne dni pełne spotkań i delegacji. Dodatkowo, tak nawiązane kontakty na pewno zostaną na długo. Bo pasja łączy czasem bardziej niż interesy – stwierdza Michał Targosz, trener i ekspert biegowy z New Balance.

Kolejna edycja networkingu odbędzie się w Krakowie na początku września. Pierwsze wejściówki na event już zostały zarezerwowane, a organizatorzy planują rozbudowę sieci spotkań Run Public i podobne eventy także w innych miastach.

Mogą Cię również zainteresować