Biznes ARIIX zgarnął cztery nagrody w prestiżowym konkursie Hermes Creative Awards 2020

przez Katarzyna Wagner

W tegorocznym wydaniu prestiżowego konkursu Hermes Creative Awards 2020 network marketingowy koncern ARIIX zdobył trzy nagrody platinum i jedną złotą nagrodę za swoje wewnętrzne pismo firmowe Discover ARIIX.

Sylwia JacksonSylwia Jackson

Hermes Creative Awards to międzynarodowy konkurs dla kreatywnych profesjonalistów zajmujących się koncepcją, pisaniem i projektowaniem tradycyjnych oraz nowych mediów. Przedsięwzięcie jest zarządzene przez przez specjalistów ze stowarzyszenia Association of Marketing and Communication Professionals. To oni mają bezpośredni wpływ na wyniki konkursu.

W tegorocznym wydaniu Hermes Creative Awards 2020 network marketingowy koncern ARIIX zdobył trzy nagrody platinum i jedną złotą nagrodę za redagowanie i projektowanie swojego wewnętrznego pisma firmowego Discover ARIIX. Jury konkursu nagrodziło również publikowany przez firmę przewodnik po produktach ARIIX.

– Zdolność do dzielenia się informacjami w sposób kreatywny i angażujący ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszych przedstawicieli – powiedział Mark Wilson, prezes i założyciel firmy ARIIX. – Jesteśmy niezwykle dumni z naszego zespołu ds. marketingu za ciągłe tworzenie nowych dzieł. Oprócz samego faktu, że ich praca zaimponowała kworum oceniającemu tego prestiżowego konkursu, jest ona niezwykle ważna w opowiadaniu historii biznesu ARIIX i wyjaśnianiu korzyści płynących ze stosowania naszych niesamowitych produktów – dodał Mark Wilson.

Komentarz Sylwii Jackson: – Jestem dumna z tego, że mogę się rozwijać w oparciu o współpracę z tak profesjonalną firmą. Od dziecka starałam się być niezależna. Wychowałam się w nieciekawej dzielnicy Katowic, gdzie wizerunek kobiety był postrzegany jako podporządkowana domatorka przy boku mężczyzny. Oczywiście z moją buntowniczą osobowością nie było takiej opcji na przyszłość. Skończyłam studia magisterskie w turystyce międzynarodowej po czym wyjechałam za granicę, wyszłam za mąż i przepracowałam w swoim zawodzie ponad 9 lat. Czułam się spełniona zawodowo do momentu pojawienia się na świecie naszej córeczki. Świat przewrócił się do góry nogami i priorytety również się zmieniły. Nie byłam w stanie pogodzić życia rodzinnego z pracą. Pracodawcy oczekiwali mojej współpracy w tak zwanym systemie „Flexi”. Często musiałam zostawać po godzinach, pracować dodatkowo w dni wolne. Żyłam w stresie i nie miałam żadnego wsparcia bliskich ze względu na dystans. Zatracałam wiarę w siebie i nie poświęcałam wystarczająco dużo czasu dziecku. Marketing sieciowy przywrócił w moim życiu balans i chęć do życia. Wierzę we własne możliwości i jestem przedsiębiorcza. Jestem przekonana o nieskończonych możliwościach jakie daje nam marketing sieciowy. Oferuje nam prowadzenie własnego biznesu, który staje się coraz bardziej popularną i efektywną profesją. Tutaj jesteśmy w stanie same dyktować godziny pracy. Świat stoi przed nami otworem. Pomimo, że mam wspaniałego, wyrozumiałego męża, jestem niezależna. Dzięki mojemu biznesowi podróżujemy po świecie, poznajemy ciekawe, ambitne osobowości, które mają na mnie ogromny wpływ. Ciągle się szkolę i rozwijam. Nie ma dla mnie ograniczeń. Fakt, nie jest łatwo, jak w każdym biznesie, ale systematyczność, pasja i wiara w siebie jest kluczem do sukcesu.

Mogą Cię również zainteresować