Biznes MLM jako alternatywny sposób zarabiania na studiach

przez Katarzyna Wagner
2403 odsłony

24 lutego 2012 startuje projekt zatytułowany „Biznes MLM jako alternatywny sposób zarabiania na studiach”. Jest to seria konferencji edukacyjno-naukowych zainicjowana przez Klub TOP Liderów MLM oraz Samorząd Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach.

Maciej Maciejewski i Michał Barański
Maciej Maciejewski i Michał Barański

Konferencja odbędzie się w Auli II Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, dnia 24 lutego 2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00. Cały projekt objął patronatem honorowym rektor uczelni oraz Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej. Będzie to pierwsze seminarium z szeroko zakrojonego cyklu „Biznes MLM jako alternatywny sposób zarabiania na studiach” realizowanego przez „Network Magazyn”, Klub TOP Liderów MLM oraz Samorząd Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach, we wszystkich największych, renomowanych uczelniach wyższych w Polsce. W inauguracyjnej konferencji swoje prelekcje zaprezentują: Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazynu” („MLM. Biznes XXI wieku”), Łukasz Kołodziej – menedżer, niezależny przedstawiciel firmy ACN („Bogaci i biedni – różni mentalnie”) oraz Piotr Zarzycki (www.iemlm.pl) – niekwestionowany mistrz network marketingu, dyrektor Instytutu Edukacji MLM, członek Klubu TOP Liderów MLM („W szkole nie nauczono mnie biznesu”).

Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Zakopanem
Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Zakopanem

Pomysłodawcą i organizatorem całego zamieszania jest Michał Barański – przewodniczący Uczelnianej Rady Samorządu Studentów WSEiP. Przypomnijmy, że do podpisania umowy o stałej współpracy z „Network Magazynem” i Klubem TOP Liderów MLM doszło 4 października 2011 roku w Kielcach. – Bardzo dla mnie ważną kwestią w tym projekcie jest sprawa związana nie tylko z przekazaniem młodym ludziom rzetelnych informacji o możliwościach, jakie daje biznes MLM i edukowanie, ale również przekazanie tych wiadomości dalej na zewnątrz, do społeczeństwa. Dlatego mocno skupiam się na pozyskaniu patronów medialnych, takich jak prasa, radio i telewizja. Patronem medialnym pierwszej konferencji w Kielcach został już lokalny portal studencki www.studiuje.eu, który zaangażuje się w pomoc przy promocji projektu już na 2 tygodnie przed jego rozpoczęciem. Współpracuję również z ogólnopolskim forum www.lex.edu.pl, który zrzesza wszystkie uczelnie posiadające kierunek prawo, a to ok. 31 000 użytkowników. Dodatkowo konferencje będą profesjonalnie nagrywane i później promowane – powiedział nam Michał Barański. Kolejnym miastem w jego planach jest Rzeszów i jego słynna Politechnika (23 marzec 2012 roku). O wszystkich wydarzeniach będziemy informowali na bieżąco. Wszelkie pytania i zapisy prosimy kierować na maila bezpośrednio do organizatora: [email protected]

Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Warszawie
Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Warszawie

Informacje dodatkowe:

„Network Magazyn” to jedyne w Polsce, niezależne czasopismo dla branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Pismo jest poważaną i opiniotwórczą platformą informacyjną oraz ekskluzywnym narzędziem edukacyjnym, niezbędnym do pracy każdemu menedżerowi działającemu w segmencie DS/MLM. Od 2004 roku zespół redakcyjny periodyku konsekwentnie realizuje obrane cele i zadania, do których należą: rzetelne informowanie i edukowanie społeczeństwa na temat poruszanych zagadnień, promowanie prawdziwego wizerunku sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, poprzez zbudowanie szacunku do tego biznesu – promowanie przedsiębiorczości i przeciwdziałanie bezrobociu oraz promowanie etyki i filantropii w biznesie. Periodyk realizuje te zadania poprzez merytoryczne i rzetelne publikacje, niezależność, opiniotwórczość, fachowe wsparcie poważnych instytucji i specjalistów różnych dziedzin nauki oraz segmentów biznesu.

Klub TOP Liderów MLM to grono najprężniej działających w sprzedaży bezpośredniej marketingu sieciowym fachowców, grupa rzetelnych i etycznych liderów współpracujących, jako niezależni przedsiębiorcy, ze znanymi i poważanymi firmami reprezentującymi branżę w Polsce. Podstawowymi celami, jakie klub wyznaczył sobie do konsekwentnego realizowania, są następujące zagadnienia: integracja środowiska MLM, promocja tego biznesu, zainteresowanie społeczeństwa unikalnymi możliwościami, jakie daje ten sektor i w efekcie zwiększenie liczby dystrybutorów w branży, etyka w MLM, prezentowanie i analizowanie obecnej sytuacji branży na rynku, opiniowanie nowych firm MLM, wymiana doświadczenia, rozwiązywanie problemów wewnątrz sektora, edukacja (m.in. organizacja profesjonalnych szkoleń branżowych) oraz działalność charytatywna.

Mogą Cię również zainteresować