Biznes na sportowych lożach

przez Maciej Badowski
259 odsłony

Wynajęcie luksusowego skyboksu na stadionie wiążę się z kosztami rzędu 250 tys. zł. Jednak dla dużych firm to inwestycja w wizerunek, więc przenoszą się one z biur do skyboksów na stadionach.

Skyboksy to duże, bo od 15 do ponad 40 mkw., ekskluzywne, zamknięte loże. Znajdują się na najwyższych poziomach stadionu. W każdej chwili można z nich wyjść na otwarte powietrze lub do restauracji. Wiele firm zaczyna zapraszać tam swoich klientów i omawiają szczegóły kontraktów. W ciągu najbliższego roku liczba takich skyboksów w Polsce może się nawet podwoić.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Zdaniem ekspertów takie loże dla VIP-ów to narzędzie nawiązywania kontaktów z kontrahentami i budowania relacji z klientami. Bogate i wyrafinowane zarazem otoczenie, emocje, wyjątkowa atmosfera widowiska sportowego lub muzycznego, doskonały catering, to według wielu idealny sposób, żeby zaskoczyć klientów i partnerów biznesowych, a tym samym im zaimponować.

W Polsce loże dla VIP-ów można wynajmować już na czterech stadionach: Lecha, Cracovii, Legii oraz na budowanym stadionie we Wrocławiu. W ciągu roku liczba obiektów z tego typu usługą może się podwoić. Rośnie bowiem ich popularność. Najdroższe i najbardziej prestiżowe będą oczywiście loże na stadionie narodowym. Tam roczne wynajęcie skyboksa będzie kosztować 200-250 tys. zł. Według właścicieli skyboksów jest to bardzo dobre rozwiązanie. Można w nim się spotkać z klientami, negocjować i pielęgnować znajomości. Na Zachodzie klientami lóż są największe globalne korporacje.

Mogą Cię również zainteresować