Biznes proWIN i przyjęcie noworoczne na torze Nürburgring

przez Maciej Maciejewski
562 odsłony

W miniony weekend odbyło się tradycyjne przyjęcie noworoczne network marketingowej firmy proWIN na torze Nürburgring. W tej ekskluzywnej imprezie wzięło udział prawie 2000 zaproszonych gości i partnerów handlowych z różnych krajów świata.

źrodło: Facebook

Na otwarcie spotkania wszystkich uczestników powitali dyrektor zarządzający spółki Michael Winter i jego brat Sascha Winter. Jak przystało na miejsce czyli tor wyścigowy, następnie przedstawili plan działania tego biznesu MLM na rok 2024 i wyjaśnili, w jaki sposób chcieliby umocnić pole position proWIN na europejskim rynku. Powiedzieli, że bardzo dynamiczny będzie rok jubileuszowy dla tego przedsięwzięcia (2025).

Program wydarzenia był napięty i urozmaicony. Liczne wystąpienia informacyjne na tematy sprzedażowe, wykłady o produktach firmy i konkursy przeplatały się z uroczystymi wyróżnieniami dla dystrybutorów. 

Współpracownikom zaprezentowano kompleksowy katalog wydarzeń na rok 2024. Na zespół sprzedaży proWIN czeka kilka motywujących wydarzeń. Michael Winter i jego zespół zawsze wymyślają coś nowego, aby zaskoczyć i zachwycić swój zespół sprzedaży. Absolutnym wydarzeniem nr 1 w kalendarzu proWIN ma być jednak wiosna 2025, kiedy to firma będzie obchodzić swoje 30-lecie. Przygotowania do imprezy urodzinowej w idą już pełną parą.

Po głównej przerwie wystąpił specjalista ds. sprzedaży i bardzo dobry mówca Daniela Ben Said, która w swoim wykładzie odrzuciła głęboko zakorzenione przekonania i hamujące myśli. Zmotywowało to słuchaczy do zwolnienia tempa, wykazania się kreatywnością i zaoferowania klientom wyjątkowych wyników sprzedaży.

„Nasza branża ma świetne rozwiązania dla wielu problemów i pytań związanych z inflacją oraz utratą siły nabywczej. Powstaje zatem pytanie, dlaczego więcej osób nie korzysta z tej profesjonalnej alternatywy? Natura pokazuje nam, jak to zrobić. Bo naśladuje tylko to, co się sprawdza i zapewnia przetrwanie” – mówił Michael Winter. 

Dodał, że w przeciwieństwie do wielu sektorów gospodarki, to sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy oferuje doskonałe warunki do reagowania na wyzwania dzisiejszego świata. Jego zdaniem to „oferta pracy bez barier”, ponieważ ta ścieżka kariery jest w zasadzie otwarta dla każdego. Bez ryzyka, z równością szans i równością płci. 

Mogą Cię również zainteresować