Bogumiła Sroka, która w firmie Forever Living Products ma jedną z największych struktur na świecie, opowiada m.in. o swojej drodze zawodowej i międzynarodowym sukcesie, receptach na skuteczną sprzedaż i zarządzanie, o domu w Arizonie i różnicach pomiędzy amerykańskim i polskim sprzedawcą:
„Współpracuję z amerykańską firmą Forever Living Products od 17 lat. Jestem Diamentowo-Szafirowym Menedżerem. FLP funkcjonuje w 150 krajach świata od 35 lat w systemie Multi-Level Marketingu i stworzyła dla ludzi możliwość współpracy na różnych poziomach. Można zostać stałym konsumentem i kupować taniej produkty, można być sprzedawcą lub od początku nastawić się na budowę sieci dystrybutorów. Od początku skupiłam się na organizacji i zarządzaniu. Po roku pracy byłam liderem światowym. Obecnie, wśród 10 milionów dystrybutorów na całym świecie jestem w grupie VIP-ów – 50-ciu najlepszych. Pomogłam wielu osobom zdobyć zawód i niezależność finansową. Zawsze przywiązywałam dużą uwagę do etycznego postępowania w relacjach z klientami. Prowadzę z własnej inicjatywy lekcje przedsiębiorczości dla młodzieży, za co jako jedyny manager branży MLM w Polsce otrzymałam nagrodę od Prezydenta Rzeczypospolitej Bronisława Komorowskiego jako laureatka VII edycji „Dnia Przedsiębiorczości”. Oceniono 19 000 firm i wyłoniono 27 zwycięzców” – czytamy w publikacji PNSA.
Cały artykuł można przeczytać na stronie www.pnsa.pl. Natomiast redakcja „Network Magazynu” przypomina, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Award. W tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja! Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto.