II Zjazd Klubu TOP Smakoszy MLM
Po sukcesie Pierwszego Zjazdu Klubu TOP Smakoszy MLM drugie wydanie tego przedsięwzięcia okazało się spotkaniem jeszcze bardziej sympatycznym i wydajniejszym. – Na liście obecności odhaczono 75 osób. Zebraliśmy ponad 8000 zł na cele charytatywne Fundacji Stworzenia Pana Smolenia, a więc więcej niż w zeszłym roku. Wykłady blogerów pokazały wszystkim jeszcze raz siłę nowoczesnych mediów i możliwości używania ich w biznesie MLM. Prelekcje menedżerów związanych z biznesem tradycyjnym także były przydatne. Biorąc pod uwagę zużycie chleba, ogórków, smalcu i prosiaka mam wrażenie, że wszystko smakowało. W przyszłym roku obiecuję, że wino będzie różowe i półwytrawne, a piwo zimne, bo cieszy się największym powodzeniem. Serdeczne podziękowania dla wszystkich, którzy licytowali nagrody – suma jest naprawdę spora!
II Zjazd Klubu TOP Smakoszy MLM
Dziękuję także darczyńcom anonimowym, którzy zasilili fundację bez rozgłosu. Jednym słowem do zobaczenia za rok. Może w innej formie, może gdzie indziej? Może w tym samym miejscu? Piszcie, co się podobało, a co nie? Ścierają się dwa pomysły: zrobić coś podobnego z większą ilością tańców na luzie lub zrobić coś bardziej konkretnego z noclegiem, wykładami topowych menedżerów. Mamy rok aby wszystko przemyśleć – powiedział Piotr Wajszczak, redaktor „Network Magazynu”, Bloger Roku 2010, pomysłodawca i organizator Klubu TOP Smakoszy MLM.
Dyplom od fundacji
Pomagająca hipoterapią bardzo chorym dzieciom fundacja Bohdana Smolenia jest w bardzo ciężkiej sytuacji finansowej. Choć jej prezes posiada niesamowite warunki do niesienia pomocy dzieciakom, sam jest człowiekiem poważnie schorowanym, a przede wszystkim skromnym. Z drugiej strony, jak wiadomo, utrzymanie odpowiednich koni, opłacenie specjalistów oraz sprawy księgowe pochłaniają niesamowite ilości pieniędzy, czasu i energii. Fundacja potrzebuje natychmiast każdej pomocy.
Z całego serca zachęcamy wszystkie rzetelne i kompetentne firmy sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego aby zastanowiły się, czy na przykład objęcie fundacji stałą, regularną pomocą, nie jest świetnym pomysłem na promowanie swojego biznesu i możliwości jakie daje społeczeństwu. „Network Magazyn” zobowiązuje się, że jeśli któraś z porządnych firm zainteresuje się tym tematem, to zorganizujemy jej specjalny, bezpłatny pakiet naszych szeroko zakrojonych usług reklamowo-promocyjnych. Za jednym zamachem można więc zrobić dwie dobre rzeczy. Wspomóc potrzebujących, jednocześnie rozwijając swój biznes we współpracy z jedynym przecież w Polsce niezależnym i profesjonalnym medium o sektorze DS/MLM. Przemyślcie to szanowni prezesi i dyrektorzy!
Piotr Pacyga z dziećmi