Na imprezę przybyli również liderzy posiadający w firmie najwyższe kwalifikacje – członkowie Chairman’s Club i Brylantowej Drużyny Liderów: – Ci ludzie, to osoby ukazujące wielkość Vision – powiedział nam przed maratonem Grzegorz Masiejczyk, dyrektor generalny Vision Polska Sp. z o.o. – Podczas tych imprez, każdy będzie mógł naładować swój biznes emocjami i energią, oraz wiedzą i nowymi informacjami. Wszyscy będą mieli okazję przebywać w otoczeniu niesamowitego człowieka, jakim jest Jean-Marc Colaianni, a także poznać wszystkie inne gwiazdy naszej firmy.
Lider przywódca
Na dwudniowy, warszawski maraton zjechało kilka tysięcy osób współpracujących z Vision. W rozentuzjazmowanym tłumie liderów, bezustannie powiewały flagi narodowe z niemal wszystkich europejskich państw. Pierwszego dnia impreza odbyła się w Hotelu Marriott. Było to podsumowanie 10 lat światowej działalności firmy połączone z treningiem dla VIP-ów. Współpracownicy Vision mieli okazję na żywo wysłuchać wiele cennych wykładów prowadzonych przez sprzedawców, którzy w koncernie zaszli na sam szczyt networkowej kariery.
Jako pierwsza na scenie pojawiła się energiczna Łotyszka Dzintra Kołkowska, która dotknęła tematów związanych z przywództwem wśród liderów MLM oraz pracą w zespole: – Kto to jest lider? To ten, który pociąga za sobą innych ludzi. To ten, który potrafi naładować innych energią i przekonać ich do swojego sposobu myślenia. Ten, który potrafi nauczyć innych marzyć. Musimy marzyć o tym, żeby nasze życie było piękne. Szansę na piękne życie daje nam praca w marketingu sieciowym. Żeby być liderem w tej branży, trzeba sobie dobrze zaplanować każdy dzień, miesiąc, rok. Trzeba marzyć, mieć konkretny cel, planować i dążyć do jego osiągnięcia. Wtedy każdy może zostać liderem i być bogatym. Ale przywództwo pociąga za sobą odpowiedzialność, dlatego, bo lider zarządza osobami, które muszą się od niego uczyć. Lider powinien te osoby prowadzić i im pomagać. W swojej grupie lider musi stworzyć odpowiedni „mikroklimat”, odpowiednią atmosferę pracy. Musi regularnie przekazywać wiedzę i doświadczenie, a nawet sprawdzać i pilnować. Jeśli lider zostawi grupę samą i myśli, że jakoś to będzie, to nic z tego nie wyjdzie. Wszyscy tutaj musicie wiedzieć, że podejmując decyzję o pracy w marketingu sieciowym, zdecydowaliście się na bardzo duży, odpowiedzialny i perspektywiczny biznes. A to wymaga od nas zaangażowania.