Branża MLM wypływa na szerokie wody

przez Tomasz Zawada
692 odsłony

Od 2 stycznia trwa przyjmowanie zgłoszeń uczestników do prestiżowego PNSA – konkursu na profesjonalnego sprzedawcę roku. Jest to związane z nową kategorią „Menedżer branży MLM”. W tegorocznej, drugiej już edycji PNSA Maciej Maciejewski będzie pełnił rolę członka Komisji Sędziowskiej.

Nowa kategoria konkursowa w Polish National Sales Awards to kolejny dowód na to, że branża DS/MLM wychodzi na coraz szersze wody. Warto przy tym przypomnieć, że w konkursie mogą wziąć udział nie tylko menedżerowie z bardzo długim stażem, ale również młodzi liderzy, którzy dopiero niedawno rozpoczęli karierę.

Wysoki poziom PNSA jest możliwy dzięki wsparciu ze strony takich patronów, jak PKPP Lewiatan czy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, a nad całym przedsięwzięciem trzyma pieczę PricewaterhouseCoopers – audytor przebiegu procesu konkursowego.


W tegorocznej edycji PNSA nastąpiła jeszcze jedna zmiana. W Radzie Programowej PNSA zasiadł Michał Świderski, dyrektor zarządzający Grupy MLM, a członkiem Rady Programowej i Komisji Sędziowskiej został Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”.

– Fakt, że zostałem zaproszony do zasiadania w Radzie traktuję, jako wyraz uznania dla całej branży. Jest to kolejna okazja do promowania MLM, jako ważnego sektora gospodarki – mówi Świderski.

– Projekty i wydarzenia, jakie dzieją się w tym roku w polskiej branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, nie miały miejsca nigdy wcześniej. Powiem więcej. Są ewenementem na skalę światową. Przedsięwzięcie brytyjskie – National Sales Awards ze swoim nieco młodszym, polskim dzieckiem PNSA, to dla całego segmentu sprzedaży i jego menedżerów odpowiednik filmowych Oscarów. Wyżej nie ma już nic. Dlatego apeluję do wszystkich menedżerów działających w MLM: nie wahajcie się, startujcie. Ku chwale branży – dodał Maciejewski.

Warto przypomnieć, co będzie brała pod uwagę komisja sędziowska. Będą to ponadprzeciętne wyniki sprzedaży, twórcze wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i etyka działania, kreatywne działania, innowacyjność, najlepsze praktyki sprzedażowe, praca zespołowa oraz zaangażowanie stron trzecich, np. partnerów biznesowych, klientów.

Zgłoszenia do udziału w konkursie będą przyjmowane do 30 kwietnia.
Więcej informacji pod adresem: www.pnsa.pl

Mogą Cię również zainteresować