Pierwszy dzień konferencji będzie poświęcony analizie mechanizmów, które wykorzystywane są w marketingu politycznym, sportowym, bezpośrednim, w sprzedaży poprzez rekomendacje. Główną prelekcję poprowadzi światowej sławy ekspert, guru marketingu (wg "The Wall Street Journal") – Michael Port. Podczas swojej prelekcji Michael Port zdradzi nam tajemnicę zwiększenia sprzedaży o ponad 40% w ciągu roku.
Ponadto swoją wiedzą na temat współczesnego marketingu podzielą się wybitni specjaliści, tacy jak Wiesław Gałązka i Grzegorz Turniak. Pojawią się również osoby zarządzające największymi korporacjami działającymi w Polsce. Pierwszy dzień konferencji zakończy bankiet, który będzie okazją do nawiązania cennych kontaktów i dyskusji.
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie clientingowi, a uświetni go obecność najwybitniejszego specjalisty, a przede wszystkim twórcy teorii clientingu, Edgar`a K. Geffroy`a. Podczas prelekcji dowiemy się dlaczego clienting powinien zastąpić marketing. Działania mechanizmów wykorzystywanych w zdobywaniu klientów wyjaśnią wybitni psychologowie. Zwieńczeniem konferencji będzie wielka dyskusja oksfordzka, podczas której postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie: czy clienting oznacza koniec ery marketingu?
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat tego rewolucyjnego podejścia, jakim jest clienting, zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji. Więcej informacji pod adresem: www.sententia.com.pl/info/konferencje.phtml
Foto od lewej: Michael Port, Edgar K. Geffroy, Grzegorz Turniak, Wiesław Gałązka, Marek Skała).
(redakcja NETWORK magazynu)