W tym roku organizatorzy zdecydowali się na rozszerzenie formy pikniku i oprócz pysznej zabawy, przygotowali wiele atrakcji, które umożliwiły również bliższe poznanie biznesu FM. Jak się dowiedzieliśmy, między innymi dzień przed i po spotkaniu, goście z zagranicy odkrywali sekrety produkcji perfum znajdujących się w portfolio firmy, zwiedzając halę produkcyjną PERFANDU. Dystrybutorzy zapoznawali się z nowymi produktami, integrowali i wymieniali doświadczeniami z pracy w marketingu sieciowym.
A na imię miała Mercedes
W trakcie samego „Carnival” na współpracowników FM czekało mnóstwo atrakcji – gry zespołowe, konkursy, przejażdżki i wyścig konny oraz pokaz sztucznych ogni. Wszystko ze sceny poprowadził Brian Scott, znany dziennikarz radiowo-telewizyjny. Z pewnością najważniejszym wydarzeniem tego dnia była uroczystość wręczenia przez Artura i Andrzeja Trawińskich kluczyków do mercedesów 12 kolejnym liderom, którzy przystąpili do firmowego Programu Motywacyjnego „Mercedesem po sukces”.
Luksusowymi, bordowymi autami z Wrocławia wyjechali: Wacław Pieciułko, Liliana Gilowska, Jolanta i Cyprian Kowalscy, Zofia Śmiejan, Mieczysław Poterucha, Zbigniew Gawłowski, Ryszard Broniecki, Karina Pytel, Marcin Zygadło, Sebastian Rębisz, Marzena Pietrauszka, Anna i Piotr Cyrańscy oraz Piotr Ewertowski, który samochód odbierał w imieniu nieobecnej żony Aleksandry.
Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 20/2009