CARNIVAL. Międzynarodowe spotkanie szkoleniowe FM GROUP

przez Maciej Maciejewski
500 odsłony

Tego samego dnia, gdy byliśmy na seminarium Galeria Wellness, we Wrocławiu zaczynała się już inna, większa impreza networkowa. Na organizowane przez FM GROUP międzynarodowe spotkanie współpracowników „Carnival” przybyło ponad 2 000 liderów i dystrybutorów firmy z całego świata.

W tym roku organizatorzy zdecydowali się na rozszerzenie formy pikniku i oprócz pysznej zabawy, przygotowali wiele atrakcji, które umożliwiły również bliższe poznanie biznesu FM. Jak się dowiedzieliśmy, między innymi dzień przed i po spotkaniu, goście z zagranicy odkrywali sekrety produkcji perfum znajdujących się w portfolio firmy, zwiedzając halę produkcyjną PERFANDU. Dystrybutorzy zapoznawali się z nowymi produktami, integrowali i wymieniali doświadczeniami z pracy w marketingu sieciowym.

A na imię miała Mercedes

W trakcie samego „Carnival” na współpracowników FM czekało mnóstwo atrakcji – gry zespołowe, konkursy, przejażdżki i wyścig konny oraz pokaz sztucznych ogni. Wszystko ze sceny poprowadził Brian Scott, znany dziennikarz radiowo-telewizyjny. Z pewnością najważniejszym  wydarzeniem tego dnia była uroczystość wręczenia przez Artura i Andrzeja Trawińskich kluczyków do mercedesów 12 kolejnym liderom, którzy przystąpili do firmowego Programu Motywacyjnego „Mercedesem po sukces”.

Luksusowymi, bordowymi autami z Wrocławia wyjechali: Wacław Pieciułko, Liliana Gilowska, Jolanta i Cyprian Kowalscy, Zofia Śmiejan, Mieczysław Poterucha, Zbigniew Gawłowski, Ryszard Broniecki, Karina Pytel, Marcin Zygadło, Sebastian Rębisz, Marzena Pietrauszka, Anna i Piotr Cyrańscy oraz Piotr Ewertowski, który samochód odbierał w imieniu nieobecnej żony Aleksandry.

Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 20/2009

Mogą Cię również zainteresować