Cztery kolory od Tétris dla Avon

przez Magdalena Ossowska
941 odsłony

Międzynarodowy koncern sprzedaży bezpośredniej Avon zrealizował koncepcję „One place, one Avon” przenosząc wszystkie swoje warszawskie biura, wcześniej porozrzucane po mieście, do budynku Celebro i głównej siedziby firm, znajdującej się po sąsiedzku.

ee

Na nowej powierzchni 4,5 tys. m.kw. przeznaczonej dla 350 osób Tétris wykonał prace fit-outowe, a także uzupełnił projekt o elementy dekoracyjne. W ten sposób motywem przewodnim we wnętrzu stało się koło, a każde z pięter charakteryzuje inny kolor.

Katalogi Avon mienią się pięknie kolorami oferowanych produktów, zachęcając do wypróbowania nowych odcieni, zapachów i wzorów. Ten klimat odzwierciedla nowe warszawskie biuro koncernu, tworząc przestronną, tętniącą życiem, ale i przytulną przestrzeń do pracy, w której każdy może przetestować produkty Avon.

Elegancki, dynamiczny design od zespołu kreatywnego Tétris

– W Warszawie mieści się spora część naszych europejskich i globalnych struktur. W nowym biurze, na czterech piętrach, rozlokowane będą różne departamenty Avon od IT poprzez finanse i marketing, aż do sprzedaży i managementu. Chcieliśmy, aby każdy w firmie, bez względu na to, czym się na co dzień zajmuje, mógł zapoznać się z naszymi produktami. W efekcie kolejne piętra prezentują poszczególne kategorie z naszej oferty: moda i dom, koloryzacja, zapachy oraz makijaż i pielęgnacja. Kolejne piętra odróżniliśmy żywymi, oddającymi charakter marki kolorami – fioletowym, niebieskim, zielonym i różowym. Dodatkowo firma Tétris zaprojektowała wspaniałe ekspozytory na nasze kosmetyki, a całość dopełniają tapety z naszą komunikacją marketingową – mówi Blanka Pabisiak, administration manager w Avon Cosmetics Polska.

Tétris uzupełnił projekt biura o koncepcję recepcji, dobór odcieni kolorów, ekspozytory produktów, meble wykorzystane w częściach wspólnych i wiele elementów dekoracyjnych, takich jak lustra, panele akustyczne, lampy i rozmieszczenie fototapet. Pozwoliło to osiągnąć oczekiwany przez Avon efekt.

– Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie koła jako motywu przewodniego wystroju. Jest to kształt kojarzący się z większym dynamizmem, a jednocześnie nawiązujący do okrągłych opakowań kosmetyków Avon. Widzimy go w postaci luster, elementów oświetlenia, ozdobnych paneli ściennych czy też np. wzorów na szklanych ścianach. Natomiast do ekspozycji produktów zaproponowaliśmy toaletki z przeszkleniami – powiedziała Hanna Ruszkowska-Świąder, senior architect w Tétris.

Wystrój pod klucz w trzy miesiące

Tétris odpowiadał także za realizację całości prac w nowym biurze Avon, na podstawie otrzymanego projektu, od pustej powierzchni do przekazania gotowego biura inwestorowi. Zakres obejmował wszystkie prace budowlane oraz instalacje sanitarne i elektryczne. Łączna powierzchnia zajmowana przez Avon na czterech piętrach budynku Celebro to ok. 4 500 m. kw. Prace wykończeniowe trwały trzy miesiące.

Warszawski biurowiec Celebro, należący do grupy kapitałowej White Stone, oddany został do użytku w III kw. 2019 roku. Spełnia on wysokie wymogi prośrodowiskowej certyfikacji w systemie BREEAM. Avon był pierwszym najemcą w tym budynku zajmując jednocześnie ponad 60% jego powierzchni.

Mogą Cię również zainteresować