Wartościowy biznes to biznes, u podstaw którego leży pasja, kompetencje i zaangażowanie pracowników. Zwłaszcza w firmach nastawionych na sprzedaż bezpośrednią i marketing wielopoziomowy. Tu bez entuzjazmu, energii i wysokiej motywacji nie osiągnie się żadnych rezultatów i doskonale wie o tym każdy, kto spróbował pracy w sprzedaży. To wymagająca działka biznesu, ale mogąca przynieść satysfakcję i dochody, dająca bardzo szerokie możliwości rozwoju. Tu realnie wszystko zależy od Ciebie. Warto jednak dobierać sobie do współpracy godnych zaufania partnerów. Doskonałym przykładem takiego partnerstwa w biznesie jest Zepter – globalny koncern działający od ponad 25 lat. To firma, z którą pracownicy wiążą się na lata.
– Pracę w Zepter rozpocząłem w 1996 roku – mówi Tomek Malara, dziś Dyrektor Centrum Edukacji Zepter International Poland. – W latach 90-tych podczas studiów dziennych postanowiłem sobie dorobić i znaleźć dodatkowe zajęcie. Zainteresowany sprzedażą trafiłem do Zepter. Ta praca tak mnie wciągnęła, że postanowiłem z firmą związać się na dłużej. Między innymi ze względu na prozdrowotną misję firmy, bezdyskusyjną jakość produktów Zepter i bardzo duże możliwości rozwoju. Wraz z upływem czasu rozwijałem swoje kompetencje w kierunku managerskim. Szkolenia okazały się być strzałem w dziesiątkę! Kierowałem zespołem trenerów, gdzie wspólnie doskonaliliśmy techniki sprzedażowe i pogłębialiśmy swoją wiedzę, optymalizując działania i stale rozwijając kompetencje – wspomina.
– W sprzedaży nie ma miejsca na stagnację – podkreśla Tomek Malara. – Tu trzeba być stale na bieżąco, proponować klientom nowe rozwiązania, a pracowników wyposażać w wiedzę i narzędzia efektywnej sprzedaży. W Zepter wprowadziliśmy system różnego rodzaju szkoleń prosprzedażowych, digitalowych czy marketingowych, które odbywają się na terenie całego kraju. Sięgamy po rozwiązania, które wzmacniają nasze struktury sprzedaży i dają motywację oraz realne narzędzia do rozwoju biznesowego. Wcielamy w życie również inicjatywy dające możliwość nowym osobom na komfortowe i opłacalne przyłączenie się do Zepter. Tu przykładem jest Bioptron Beauty System czyli cykl bezpłatnych konferencji dla Liderów Sprzedaży i osób zainteresowanych rozwojem w branży – wyjaśnia.
To unikalny projekt sprzedażowy, który wszystkim zainteresowanym daje możliwości rozwoju zawodowego i szansę na zarabianie dobrych pieniędzy. Uczestnicy otrzymają pakiet narzędzi do efektywnej sprzedaży, wsparcie merytoryczne wykwalifikowanych managerów i Centrum Edukacji Zepter International, prowizje wielopoziomowe, opcję skorzystania z kontraktów współpracy czy „Projekt Samochód” dla najlepszych. Bioptron Beauty System opiera się na sprzedaży certyfikowanego urządzenia medycznego Bioptron do fototerapii, które jest hitem sprzedażowym, a jego szerokie działanie wykorzystywane jest w różnych gałęziach medycyny, jak również w warunkach domowych.
– Podczas konferencji uczestnicy poznają wszystkie zastosowania urządzeń Bioptron, dostaną solidną porcję wiedzy i konkretnych argumentów sprzedażowych, które pozwolą na efektywną sprzedaż, dobre dochody i zawodowy rozwój. Dodatkowo rozwiniemy Wasze kompetencje miękkie i pokażemy, jak z sukcesem docierać do konsumentów i sprzedawać – powiedział nam Tomek Malara.
Bezpłatne konferencje dla Liderów sprzedaży odbędą się w styczniu i lutym 2020 roku w pięciu polskich miastach: Wrocław, Kraków, Bydgoszcz, Warszawa i Katowice.
Sposobem na podejmowanie lepszych decyzji jest podejmowanie ich częściej! (Anthony Robbins)
Podejmij dobrą decyzję już dziś. ZAPISZ się i weź udział w Bioptron Beauty System. Rok 2020 zacznij od nowych wyzwań razem z Zepter!