Skąd pomysł na taki właśnie sposób nagradzania dystrybutorów? Zapytaliśmy o to Marketing Managera Vemma Europe Hannę Kugiel: – W marketingu bezpośrednim wszyscy działają w oparciu o określony plan marketingowy, ale my nieustannie go analizujemy tak, aby lepiej odpowiadać na potrzeby osób, które reprezentują markę. Gdyby zapytał Pan kto chciałby jeździć super autem nie płacąc za tę przyjemność to chyba nie ma wątpliowści, że nie ma takich osób, które by o tym nie marzyły. Dlatego opracowaliśmy plan jak to urzeczywistnić i teraz dajemy każdemu dystrybutorowi taką możliwość w postaci specjalnego bonusu Platinum Club. Oczywiście są do spełnienia pewne warunki, ale są to cele jak najbardziej osiągalne i wielu z naszych dystrybutorów już na tym skorzystało dzięki czemu mają szansę jeszcze lepiej promować swój biznes.
Kwalifikacje i śledzenie postępu?
Jak się dowiedzieliśmy, wszystkie zasady przystąpienia do Platinum Club są dostępne na stronie internetowej www.vemma.eu/platinumclub. Dystrybutorzy Vemma mają możliwość śledzenia postępu kwalifikacji poprzez aplikację mobilną Vemma, która pokazuje im jak blisko wymarzonego auta aktualnie się znajdują oraz jakie konkretnie warunki muszą jeszcze spełnić, aby osiągnąć bonus Platinum Club.
Szczęśliwi posiadacze czterech kółek
Lista osób uczestniczących w Platinum Club, które dzięki programowi jeżdżą teraz nowymi autami rośnie z każdym miesiącem. Vemma z przyjemnością wypłaca takie bonusy i uczestniczy w budowaniu wizerunku swoich dystrybutorów. Obrandowane wysokiej klasy auta przyciągają uwagę osób, które być może są o krok od podjęcia decyzji o swoim własnym biznesie. Potwierdzają się więc słowa Marketing Managera Vemma Hanny Kugiel, że firma tworzy tak naprawdę doskonałe narzędzie dla dystrybutorów do promocji biznesu, a słowa „nadaj swojemu biznesowi rozpędu” nabierają zupełnie nowego znaczenia.
*Sprawdź reguły Platinum Club na www.vemma.eu/platinumclub