Dialog, kampanie społeczne online i innowacyjne modele biznesowe

przez Karolina Szlasa
380 odsłony

Jak zwiększyć przychody firmy, wywierając jednocześnie pozytywny wpływ na otoczenie? Jak prowadzić dialog z klientami, podwykonawcami i kontrahentami wykorzystując internet i media społecznościowe? Jak stworzyć skuteczną kampanię społeczną online?

źródło: Odpowiedzialnybiznes.plźródło: Odpowiedzialnybiznes.pl

Tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów podczas międzynarodowej konferencji „CSR 2.0 KOMUNIKACJA, EDUKACJA, TECHNOLOGIA” organizowanej 11 października br. w Warszawie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Konferencję otworzy wystąpienie Wayne’a Vissera, twórcy pojęcia CSR 2.0 czyli modelu społecznej odpowiedzialności biznesu opartego na nowych możliwościach technologicznych oraz najświeższych trendach rynkowych. Następnie, w ramach trzech bloków tematycznych (komunikacja, edukacja, technologia), odbędzie się szereg prezentacji w formule pecha kucha – składających się z 20 slajdów pokazywanych po 20 sekund każdy. Każdy uczestnik konferencji będzie również mógł wziąć udział w jednym z trzech warsztatów:

„Profit & Impact Generator – Zrównoważony model biznesowy źródłem innowacji” – podczas interaktywnej sesji, Tomasz Rudolf i Sebastian Straube z firmy Innovatika przedstawią, czym jest zrównoważony model biznesowy i pokażą najbardziej inspirujące przykłady liderów w tym obszarze. Uczestnicy dowiedzą się, jak za pomocą innowacji modelu biznesowego można zwiększać pozytywny wpływ na środowiskowo i społeczeństwo, angażować interesariuszy i budować z nimi relacje.

Podczas warsztatu „Czy dialog z interesariuszami można prowadzić online” uczestnicy będą mieli możliwość dowiedzieć się, jak skutecznie komunikować działania CSR w internecie oraz za pomocą mediów społecznościowych, a także poznać przykłady firm, które prowadzą dialog online z klientami, podwykonawcami i kontrahentami. Omówione zostaną także możliwości i trudności wiążące się z komunikacją działań online oraz sposoby tworzenia raportów społecznych online i angażowania interesariuszy w ich powstawanie.

Coraz więcej ludzi ma dostęp do sieci i coraz dłużej z niej korzystamy. Internet przestał być tylko narzędziem, coraz częściej staje się „sposobem na życie”. Także marketing w internecie jest inny niż jeszcze kilka lat temu. Firmy inwestują coraz więcej pieniędzy, aby ich informacja docierała do coraz większej liczby ludzi. A co w tym świetle oznacza termin „skuteczne kampanie społeczne”? Jak wykorzystać internet i media społecznościowe, aby poruszyć opinię? Na te i inne pytania będzie się starał znaleźć odpowiedź Bartosz Sokoliński z TO.BE Group podczas warsztatu „Kreowanie skutecznej kampanii społecznej online”, który będzie się składał przede wszystkim ze wspólnej pracy.

Opłata za udział wynosi 999 zł. Dla studentów, akademików i pracowników organizacji pozarządowych obowiązuje cena zniżkowa: 250 zł. Zapisy na konferencję prowadzone są online.

Partner główny projektu: Orange Polska. Partner bloku technologie: IBM Polska. Patroni medialni: Bizon, CR Navigator, GoldenLine, MARKETER +, Marketingowiec.pl, Marketing przy kawie, Network Magazyn, Nowe Media, NK.pl, Proto.pl, SOCIALPRESS, Socjomania.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Misją FOB jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu jako standardu obowiązującego w Polsce w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego i poprawy stanu środowiska. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.

Mogą Cię również zainteresować