Doroczna konferencja Thermomix w USA

przez Maciej Maciejewski
991 odsłony

Biznes Thermomix gościł ponad 250 dystrybutorów z USA i Kanady na dorocznej konferencji Thermomix „ROAR 2023: Round Up & Roar” w Austin (Teksasie, USA). Podczas wydarzenia firma podkreśliła zaangażowanie w strategię ekspansji na terenie Ameryki Północnej i ogłosiła plany przeniesienia swojej siedziby głównej z Thousand Oaks w Kalifornii do Dallas w Teksasie.

Firma ogłosiła także zmianę nazwy strony internetowej i pierwszy w historii marki program lojalnościowy w USA i Kanadzie. – Na całym świecie Thermomix jest znany ze swojego niesamowitego zespołu konsultantów. Chociaż ich wspólnym mianownikiem jest głęboka miłość do jedzenia i kultury, każdy konsultant wnosi do kuchni coś wyjątkowego ze względu na swoje pochodzenie i doświadczenia – powiedział Fredrik Lundqvist, dyrektor generalny na Stany Zjednoczone i Kanadę.

– Nasze coroczne spotkania to świetne miejsce do dzielenia się ważnymi wiadomościami, np. takimi jak przeprowadzka siedziby głównej do Teksasu oraz prezentowania nowych innowacji i ofert marki i motywowania naszych zespołów. Ale co najważniejsze, te spotkania służą wsparciu istotnego elementu międzyludzkiego połączenia i inspiracji. Wszyscy wracamy do domów z nową wiedzą, pomysłami, przepisami i przyjaźniami, które będą napędzać nasze wysiłki przez cały rok – dodał.

Ogłoszenie to następuje w momencie, gdy spółka przeżywa silną dynamikę na rynku krajowym. Sprzedaż Thermomixa w USA osiągnęła w 2022 roku ponad 30 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 28,7% w porównaniu z rokiem poprzednim. Firma matka Thermomixa – Vorwerk z siedzibą w Niemczech, odnotowała globalną sprzedaż w 2022 roku na poziomie 4,1 miliarda dolarów.

Mogą Cię również zainteresować