Dr Nona Kuchina w Polsce

przez Maciej Maciejewski

6 czerwca 2009 roku w Teatrze Polskim w Warszawie, odbyło się uroczyste spotkanie network marketingowego koncernu Dr Nona. Można śmiało spuentować, iż całe spotkanie zdominowała osoba charyzmatycznej dr Nony Kuchiny i jej produktów.

Dr Kuchina opowiadała o nich z zaangażowaniem godnym matki chwalącej się swoimi dziećmi. I nie oznacza to wcale, że licznie przybyli współpracownicy firmy choć przez chwilę poczuli się znużeni. Otóż firma Dr. Nona funkcjonuje na polskim rynku już 9 lat, ale jak sami zobaczyliśmy, nawet dla weteranów działających w niej od samego początku, był to dzień niezwykle świąteczny. Dla nich każda możliwa okazja zobaczenia i wysłuchania tego zapracowanego małżeństwa to wielkie przeżycie.

Dr Nona jest lekarzem, członkiem Rosyjskiej Akademii Nauk, Nowojorskiej Akademii Nauk Technicznych i Społecznych, dyrektorem Laboratorium Naukowo-Badawczego Kliniki „Lenom”. Za swoje zasługi uhonorowana została tytułem „Kobieta Roku 2000” w Izraelu. W 2004 roku otrzymała złoty medal Rosyjskiego Funduszu Pokoju. Jej pracę i zasługi docenili osobistymi podziękowaniami m.in.: prezydent USA George Bush z żoną, burmistrz Nowego Jorku M. Bloomberg, senator Hillary Clinton, senator Carl Kruger. Nam udało się po spotkaniu firmowym przeprowadzić krótki wywiad z lubianą dr Noną:

Maciej Maciejewski: Jest pani twórcą wielu cenionych przez ludzi kosmetyków i suplementów wspomagających zdrowy tryb życia. Skąd się wzięła idea opracowania tak skomplikowanych produktów?

Nona Kuchina: Na początku mojej kariery byłam wykładowcą anatomii na uniwersytecie w Tel-Avivie. Podczas pisania ważnej pracy naukowej musiałam przeprowadzić pewne badanie biochemiczne, w trakcie którego poznałam dziekana katedry. Od niego dowiedziałam się, że Morze Martwe wcale nie jest martwe.

To stwierdzenie mnie bardzo zainteresowało i wspólnie z mężem zaczęliśmy szukać więcej informacji na ten temat. Próbowaliśmy znaleźć naukowców, którzy zajmują się badaniem Morza Martwego. W ten sposób powstała klinika, w której mogliśmy prowadzić badania nad archibakteriami pochodzącymi z Morza Martwego. Po wielu długich badaniach naukowych stworzyliśmy i opatentowaliśmy kompleks bioorganomineralny, który zawiera pochodne archibakterii oraz cenne dla organizmu mikroelementy i minerały. Najpierw wprowadziliśmy je do kosmetyków, a następnie do suplementów diety. Obecnie firma Dr. Nona jest największym eksporterem kosmetyków w Izraelu, a nasi współpracownicy działają w 30 krajach świata.

Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 20/2009

Mogą Cię również zainteresować