Drugie urodziny Synergy WorldWide Polska

przez Piotr Hoffmann
1263 odsłony

Praktycznie to jeszcze bobas, ale już żwawo hasa samodzielnie po biznesowych apartamentach, a firmowe spotkania organizuje z takim profesjonalizmem i rozmachem, że nie powstydziłyby się tego nawet 40-letnie, network marketingowe „staruszki”.

ee

Działające w systemie MLM przedsięwzięcie Synergy WorldWide Polska skończyło 2 lata. Urodzinowa impreza odbyła się w dniach 30-31 maja br. w Warszawie, a w spotkaniu udział wzięło kilkuset partnerów budujących swój biznes w oparciu o współpracę z tą firmą.

Spotkanie rozpoczął Radosław Baszyński – dyrektor generalny Synergy WorldWide na Polskę i Czechy, do którego dołączył za pomocą telekonferencji Dan Norman – prezes Synergy WorldWide. Mówili o tym jaką wizję funkcjonowania ma ten network marketing oraz przedstawili plany na najbliższą przyszłość. Po nich wystąpili współpracujący z firmą lekarze. Najpierw dr Jolanta Nalewaj-Nowak, specjalistka ds. żywienia i psychodietetyki omówiła wszystkie znajdujące się w ofercie Synergy produkty, a po niej dr Christophe Sivanzire z Berlina przeprowadził inspirujący wykład dotyczący roli l-argininy oraz tlenku azotu w organizmie człowieka. 

Druga część spotkania należała już do liderów Synergy działających w Polsce. Mieliśmy okazję wysłuchać ognistych przemówień Aldony i Michała Mosiejko, Marka Amrosza, Andrzeja Kędziora, Daniela Krawcewicza, Romana Rebeczko oraz Sławka Śliwińskiego. Podczas tej części konferencji uhonorowano również sukces jaki odnieśli w ostatnim czasie najlepsi partnerzy firmy awansując na nowe pozycje w planie marketingowym. 

Końcówkę sobotniej sesji zarezerwowano dla gości z zagranicy. W ten sposób na scenie zobaczyliśmy Katię i Erica Gammals – szmaragdy z Finlandii oraz Susanne Kupskę – perłę z Niemiec, którzy opowiedzieli swoje historie oraz pokazali możliwości współpracy i potencjał biznesu globalnego, jaki drzemie w Synergy. Od takich gwiazd warto się uczyć jak pracować, jak zarabiać pieniądze i realizować marzenia. Na zakończenie dnia ogłoszone zostały wyniki konkursu „Wyzwania SLM smart”. Dyrektor Baszyński wspólnie z dr Jolantą Nalewaj-Nowak wręczyli nagrody zwycięzcom. Pierwsze miejsce zdobył Marek Szostak, który wygrał podróż do Rzymu na wrześniowy szczyt firmy, na drugim miejscu uplasował się Łukasz Puszek, a na trzecim Beata Łozowska. Cała trójka otrzymała wejściówki na Europejski Kongres Synergy w Rzymie, który odbędzie się w dniach 3-5 września br. oraz na jesienne spotkanie Mega Moc Synergy, zaplanowane na 10-11 października 2015 roku w Warszawie.  

Niedziela była dniem pełnym edukacji i warsztatów. Zaczęło się od części  produktowej, potem Polacy uczyli się od gości z zagranicy jak efektywnie budować biznes a na koniec odbył się specjalny trening zatytułowany „Praktyka komunikacji i charyzmy”, który przeprowadził gość specjalny, znany i wybitny szkoleniowiec  – Piotr Tymochowicz. 

Trzeba przyznać, że i tym razem organizatorzy nie zapomnieli o atrakcjach dla oka i ucha. Oprawa artystyczna eventu była na najwyższym poziomie. Agnieszka Flis oczarowała wszystkich swoimi występami na „diamentowych skrzypcach” a wszyscy goście bawili się w sobotę do późnych godzin nocnych, uczestnicząc w koncercie grupy The Voices – finalistów programu telewizyjnego X-Faktor. To był pokaz wielkich umiejętności oraz świetnego warsztatu wokalnego. 

„To była najlepsza konferencja w historii Synergy WorldWide Polska” – tak podsumowali to wyjątkowe spotkanie liderzy firmy podczas konferencji internetowej, która odbyła się w poniedziałek, tuż po evencie. „Wiele osób zastanawiało się co nowego firma może przygotować. Czym nas zaskoczy. Udało się. To był wyjątkowy weekend” – mówili liderzy.

Mogą Cię również zainteresować