O starcie DuoLife na polskim rynku sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego informowaliśmy w tym miejscu. Dzięki naszym publikacjom ten na wskroś polski biznes z branży wellness odbił się szerokim echem wśród osób związanych ze sportem i biznesem, w tym także obecnych oraz byłych sportowców.
Zapowiadana w internecie, oficjalna inauguracja tego przedsięwzięcia w realu, odbyła się 4 października br. na Stadionie Narodowym, podczas wyjątkowej gali „Warszawskie Wieczory Olimpijskie”, której organizatorem była Fundacja im. Feliksa Stamma – „Stamm Sport Promotion”. Podczas tej uroczystości nowa marka DuoLife została uhonorowana statuetką „Złotego Ambasadora Sportu”. Tam też zostały oficjalnie otwarte i rozlane pierwsze butelki produktu, co z resztą miałem okazję doświadczyć na własnym organizmie.
Na uroczystości obecne były gwiazdy telewizji i sportu, m.in.: Mariusz Czerkawski, Radosław Majdan, Katarzyna Skrzynecka, Marcin Łopucki, Małgorzata Rozenek oraz związany od samego początku z marką DuoLife Ryszard Rembiszewski. Prowadzeniem zajął się doskonale wszystkim znany i lubiany Przemysław Babiarz. Całość uświetniona została wspaniałymi koncertami zespołów Future Folk oraz The King's Friends, aukcją charytatywną wyjątkowych przedmiotów mistrzów sportu, której dochód przeznaczono na rzecz Fundacji im. F. Stamma oraz wyśmienity pokaz mody Versace Collection.
Wieczór pełen niespodzianek, radości oraz utrwalania i nawiązywania partnerskich relacji, wróży DuoLife drogę pełną sukcesów. Po tak inteligentnym, medialnym starcie, marka ma lepsze szanse na dynamiczny rozwój nie tylko na polskim, ale również światowym rynku. Czekamy zatem na kolejne, równie ciekawe działania i akcje. I liczymy przede wszystkim na rzetelne opinie związane z działaniem tego nowego produktu.