Firma Colway, która nie tylko ściągnęła go na 26 kwietnia br. do Gdyni, lecz nakłoniła również do wsparcia swojego nowego, ambitnego projektu Colway_International – za tę reklamę nam zapłaciła. Robimy to jednak także dlatego, że mamy świadomość niezwykle rzadkiej okazji, jaka przytrafia się wszystkim marketingowcom sieciowym w naszym kraju. Długo bowiem nie będzie możliwości posłuchania podczas wykładu, ściśle dedykowanego osobom związanym z naszą branżą, takiego formatu prelegenta, za taką cenę!
Z przyjemnością więc udostępniamy Czytelnikom kod rabatowy: NetworkMagazyn którego wpisanie na stronie: www.startcolwayinternational.evenea.pl umożliwia spotkanie z Andy Harringtonem już za kilka dni w Gdyni, w cenie 100 złotych. Imprezę tę, która ma charakter otwarty dla wszystkich, uatrakcyjnią swoimi wystąpieniami m.in. znani Wam, choćby z dwóch edycji EFBA: Tomasz Kammel i Jarosław Zych, a także Paweł Jan Mróz i Bernard Jastrzębski.
Pisaliśmy o tym szerzej dwa tygodnie temu w tym miejscu ale dopiero teraz dostaliśmy ekskluzywny wywiad przeprowadzony z Andy Harringtonem przez Jerzego Zientkowskiego, wspomagającego również naszą branżę trenera, jednego z niewielu Polaków – finalistów światowych konkursów oratorskich. Jak o rekrutacji, trafianiu w potrzeby i zamienianiu pasji klientów w nasze dochody rozmawia dwóch zawodowych mówców? Zobaczcie sami: