Edward Ludbrook na seminarium Oriflame

przez Maciej Maciejewski
930 odsłony

Edward Ludbrook, światowej sławy strateg i znawca branży network marketingu urodził się w Nowej Zelandii. W Australii ukończył prestiżową szkołę wojskową na poziomie uniwersyteckim – "Royal Military College Duntroon".

Jego szkolenia i seminaria zainspirowały ożywienie w licznych spółkach od Islandii po Indonezję. Jako specjalista w sprawach przywództwa, szkoli więcej liderów w większej ilości przedsiębiorstw i w większej ilości krajów niż jakikolwiek inny trener z branży. Ponad 40 spółek wynajęło Edwarda, aby zbudował ich strategie rozwoju. Wydana ponad dziesięć lat temu, pierwsza książka Edwarda zatytułowana "The Big Picture" wyjaśniała, dlaczego wtedy marketing sieciowy przeżywał koniunkturę. Fakty i analiza strategiczna zostały w niej zaprezentowane w prosty i logiczny sposób. Uzasadnienie nigdy nie zostało zakwestionowane, a książkę sprzedano w ponad milionowym nakładzie w 20 językach.
Kilka miesięcy temu ukazała się na polskim rynku nowa książka Edward’a Ludbrook’a, zatytułowana "Shakeout! Wielki obraz ukazujący dlaczego marketing sieciowy znowu przeżywa rozkwit". Stosując nową strategię zapewniającą analizę i fakty niezbędne, aby przekonać nawet najbardziej zatwardziałych sceptyków, Edward wyjaśnia w niej, dlaczego marketing sieciowy jest właśnie teraz odpowiedni do osiągnięcia fortuny. Z nową przenikliwością pokazuje, dlaczego tylko ci, którzy znaleźli się na właściwym miejscu i we właściwym czasie osiągną sukces w trakcie tego nowego, globalnego ożywienia branży. Książka szybko zdobyła uznanie wśród prawdziwych znawców MLM w Polsce, a niedawno mieliśmy okazję się przekonać, że jej autor jest jeszcze lepszym wykładowcą niż pisarzem.

 

"40 lat minęło, jak jeden dzień!"

28 sierpnia br. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria, pod hasłem "Powrót do korzeni i start w przyszłość" odbyło się seminarium dyrektorskie firmy Oriflame Poland, na którym m.in. swoją dwugodzinną prelekcję o marketingu sieciowym zaprezentował Edward Ludbrook. W imprezie wzięło udział ok. 700 osób współpracujących z koncernem Oriflame, który w tym roku obchodzi swoją 40 rocznicę działalności na świecie. Podstawowymi zagadnieniami poruszanymi tego dnia były elementy związane z planami firmy na przyszłość – wprowadzenie najnowszej serii produktów oraz najbliższa kampania reklamowa.

– Od pierwszych chwil istnienia, nasza firma kieruje się bardzo jasnymi przesłankami i celami – rozpoczęła Edyta Kurek, dyrektor generalny Oriflame Poland. – Oferujemy ludziom na całym świecie nasze możliwości: dobrze wyglądać, świetnie się bawić i przy tym dobrze zarabiać. Pomagamy spełniać marzenia tym, którzy je mają i tym, którzy są gotowi zrobić pierwszy krok, aby po nie sięgnąć. Wiecie, że uwielbiam cyfry. A w tym roku mam przyjemność dzielić się z Wami niezwykłymi rezultatami. W tym roku jesteście najlepsi. W tym roku konsultanci Oriflame nie mają sobie równych. W tym roku inne firmy nie mogą nawet pomarzyć o tym, co Wy osiągnęliście. Jesteście cudowni. Jestem z Was dumna. Chyba nie ma dzisiaj drugiego miejsca w Polsce, w którym znajduje się 700 zadowolonych z siebie osób. 700 osób, które pomogły innym spełnić swoje marzenia. Sukces jest na Waszych twarzach.

Trzy bobasy

Interesującą historię o dążeniu do sukcesu poprzez pracę w marketingu sieciowym opowiedziała Aleksandra Artinjan, dyrektor klubu Oriflame: – Niespełna 4 lata temu siedziałam w domu z małym synkiem na urlopie wychowawczym. Z powodu drugiej ciąży miałam ogromny brzuch. Każdy dzień wyglądał tak samo. Spacer pomiędzy lodówką a pokojem, ewentualnie chwila przed telewizorem lub na placu zabaw. Mój mąż był wtedy młodym, dobrze zapowiadającym się inżynierem, więc pracował za "psie" pieniądze po 20 godzin na dobę.

Mogą Cię również zainteresować