Jego szkolenia i seminaria zainspirowały ożywienie w licznych spółkach od Islandii po Indonezję. Jako specjalista w sprawach przywództwa, szkoli więcej liderów w większej ilości przedsiębiorstw i w większej ilości krajów niż jakikolwiek inny trener z branży. Ponad 40 spółek wynajęło Edwarda, aby zbudował ich strategie rozwoju. Wydana ponad dziesięć lat temu, pierwsza książka Edwarda zatytułowana "The Big Picture" wyjaśniała, dlaczego wtedy marketing sieciowy przeżywał koniunkturę. Fakty i analiza strategiczna zostały w niej zaprezentowane w prosty i logiczny sposób. Uzasadnienie nigdy nie zostało zakwestionowane, a książkę sprzedano w ponad milionowym nakładzie w 20 językach.
Kilka miesięcy temu ukazała się na polskim rynku nowa książka Edward’a Ludbrook’a, zatytułowana "Shakeout! Wielki obraz ukazujący dlaczego marketing sieciowy znowu przeżywa rozkwit". Stosując nową strategię zapewniającą analizę i fakty niezbędne, aby przekonać nawet najbardziej zatwardziałych sceptyków, Edward wyjaśnia w niej, dlaczego marketing sieciowy jest właśnie teraz odpowiedni do osiągnięcia fortuny. Z nową przenikliwością pokazuje, dlaczego tylko ci, którzy znaleźli się na właściwym miejscu i we właściwym czasie osiągną sukces w trakcie tego nowego, globalnego ożywienia branży. Książka szybko zdobyła uznanie wśród prawdziwych znawców MLM w Polsce, a niedawno mieliśmy okazję się przekonać, że jej autor jest jeszcze lepszym wykładowcą niż pisarzem.
"40 lat minęło, jak jeden dzień!"
28 sierpnia br. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria, pod hasłem "Powrót do korzeni i start w przyszłość" odbyło się seminarium dyrektorskie firmy Oriflame Poland, na którym m.in. swoją dwugodzinną prelekcję o marketingu sieciowym zaprezentował Edward Ludbrook. W imprezie wzięło udział ok. 700 osób współpracujących z koncernem Oriflame, który w tym roku obchodzi swoją 40 rocznicę działalności na świecie. Podstawowymi zagadnieniami poruszanymi tego dnia były elementy związane z planami firmy na przyszłość – wprowadzenie najnowszej serii produktów oraz najbliższa kampania reklamowa.
– Od pierwszych chwil istnienia, nasza firma kieruje się bardzo jasnymi przesłankami i celami – rozpoczęła Edyta Kurek, dyrektor generalny Oriflame Poland. – Oferujemy ludziom na całym świecie nasze możliwości: dobrze wyglądać, świetnie się bawić i przy tym dobrze zarabiać. Pomagamy spełniać marzenia tym, którzy je mają i tym, którzy są gotowi zrobić pierwszy krok, aby po nie sięgnąć. Wiecie, że uwielbiam cyfry. A w tym roku mam przyjemność dzielić się z Wami niezwykłymi rezultatami. W tym roku jesteście najlepsi. W tym roku konsultanci Oriflame nie mają sobie równych. W tym roku inne firmy nie mogą nawet pomarzyć o tym, co Wy osiągnęliście. Jesteście cudowni. Jestem z Was dumna. Chyba nie ma dzisiaj drugiego miejsca w Polsce, w którym znajduje się 700 zadowolonych z siebie osób. 700 osób, które pomogły innym spełnić swoje marzenia. Sukces jest na Waszych twarzach.
Trzy bobasy
Interesującą historię o dążeniu do sukcesu poprzez pracę w marketingu sieciowym opowiedziała Aleksandra Artinjan, dyrektor klubu Oriflame: – Niespełna 4 lata temu siedziałam w domu z małym synkiem na urlopie wychowawczym. Z powodu drugiej ciąży miałam ogromny brzuch. Każdy dzień wyglądał tak samo. Spacer pomiędzy lodówką a pokojem, ewentualnie chwila przed telewizorem lub na placu zabaw. Mój mąż był wtedy młodym, dobrze zapowiadającym się inżynierem, więc pracował za "psie" pieniądze po 20 godzin na dobę.