Etyka w sprzedaży bezpośredniej

przez Katarzyna Wagner
1096 odsłony

Ciekawy materiał dotyczący naszego sektora ukazał się na portalu konkursu Polish National Sales Award. Jego tematem przewodnim jest etyka w biznesie a przede wszystkim w sprzedaży, z naciskiem na specyficzną przecież sprzedaż bezpośrednią i jej młodsze dziecko – marketing sieciowy.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

„Przedsiębiorca, który decyduje się na prowadzenie własnego biznesu, za główny cel swoich działań stawia wygenerowanie zysku na wysokim poziomie. Realizacja tych założeń musi się jednak odbywać według określonych zasad prawnych, społecznych i etycznych. Znaczenie tych ostatnich jest często lekceważone, dlatego ważne jest promowanie tych firm, które etykę wpisały w podstawy swojej działalności” – czytamy  w publikacji. „Etyka odnoszona może być do wszystkich dziedzin ludzkiego życia. Dużo uwagi poświęca się jej także w sferze biznesu, zarówno tego dużego, jak i małych i średnich przedsiębiorstw”.

Problem nieetycznego zachowania klientów, pracowników i pracodawców dostrzec można we wszystkich branżach i sektorach polskiej gospodarki. Nie we wszystkich jednak dotykają one „zwykłych” konsumentów tak mocno jak w sektorze sprzedaży, także sprzedaży bezpośredniej.

Cały tekst przeczytasz na stronie www.pnsa.pl.

Redakcja „Network Magazynu” przypomina, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Award. Elżbieta Pełka, prezes PNSA przesłała nam wczoraj na ten temat informację:   

„W imieniu całego zarządu PNSA oraz swoim własnym, pragnę poinformować Państwa o zmianach, jakie byliśmy zmuszeni wprowadzić w harmonogramie tegorocznej, czwartej już edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku 2011. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 maja 2012 roku, natomiast gala finałowa odbędzie się 15 października 2012. Powodem, dla którego zmuszeni byliśmy do podjęcia takiej decyzji były przede wszystkim liczne prośby ze strony firm, które rozważają zgłaszanie swoich pracowników. W poprzednich latach zgłoszenia przyjmowaliśmy zazwyczaj do końca kwietnia, ale w tym roku ze względu na EURO 2012, zmuszeni byliśmy skrócić harmonogram konkursu i to właśnie tych kilku tygodni brakuje wielu firmom i uczestnikom. Patrząc na napływającą ilość zgłoszeń, jesteśmy świadomi, że Komisja Sędziowska postawiona byłaby przed bardzo trudnym zadaniem dokonania oceny w bardzo krótkim czasie. Chcąc zadbać o wysoką jakość procesu oceny, zarząd PNSA przychylił się do prośby Kapituły Sędziowskiej i zmienił harmonogram całego konkursu”.

Zatem w tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja! Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto. Nie wierzysz? Spójrz choćby poniżej, na lutowe wydanie periodyku „Marketing w Praktyce” i sam sobie, Drogi Czytelniku, odpowiedz:

 

Mogą Cię również zainteresować