Farmasi zmienia nazwę kultowej Rio Arena w Brazylii

przez Maciej Maciejewski

W związku z przygotowaniami network marketingowej firmy Farmasi do przewidywanej ekspansji na Brazylię, spółka rozpoczęła kampanię mającą na celu nawiązanie kontaktu ze społecznością brazylijską. Akcja zaczyna się od rebrandingu kultowej areny Rio de Janeiro.

źródło: Flickr

Obiekt, obecnie znany jako Farmasi Arena, będzie służył jako centrum działań Farmasi w Brazylii, w tym wydarzeń, premier produktów i spotkań społeczności. Będzie punktem orientacyjnym symbolizującym to, co firma określiła jako „połączenie międzynarodowej doskonałości z lokalną pasją i talentem”.

Rebranding biznesu MLM Farmasi to próba podjęta przez kierownictwo spółki, aby pokazać swoje zaangażowanie w dążenie do zostania kluczowym graczem w krajowych sektorach urody i dobrego samopoczucia.

– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani wejściem na rynek brazylijski. To wspaniały „krajobraz” pełen potencjału i pasji do piękna oraz dobrego samopoczucia. Nasz sukces w innych krajach pokazał nam siłę łączenia produktów wysokiej jakości z silną, wspierającą społecznością. Brazylia oferuje obiecujący, nowy horyzont dla Farmasi i jesteśmy zobowiązani wywrzeć na nią znaczący wpływ. Zmiana nazwy Rio Arena na Farmasi Arena symbolizuje naszą obietnicę bycia w czołówce innowacji w dziedzinie urody i dobrego samopoczucia na terenie tego kraju – powiedział Sinan Tuna, dyrektor generalny Farmasi.

Mogą Cię również zainteresować