źródło: Flickr
Obiekt, obecnie znany jako Farmasi Arena, będzie służył jako centrum działań Farmasi w Brazylii, w tym wydarzeń, premier produktów i spotkań społeczności. Będzie punktem orientacyjnym symbolizującym to, co firma określiła jako „połączenie międzynarodowej doskonałości z lokalną pasją i talentem”.
Rebranding biznesu MLM Farmasi to próba podjęta przez kierownictwo spółki, aby pokazać swoje zaangażowanie w dążenie do zostania kluczowym graczem w krajowych sektorach urody i dobrego samopoczucia.
– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani wejściem na rynek brazylijski. To wspaniały „krajobraz” pełen potencjału i pasji do piękna oraz dobrego samopoczucia. Nasz sukces w innych krajach pokazał nam siłę łączenia produktów wysokiej jakości z silną, wspierającą społecznością. Brazylia oferuje obiecujący, nowy horyzont dla Farmasi i jesteśmy zobowiązani wywrzeć na nią znaczący wpływ. Zmiana nazwy Rio Arena na Farmasi Arena symbolizuje naszą obietnicę bycia w czołówce innowacji w dziedzinie urody i dobrego samopoczucia na terenie tego kraju – powiedział Sinan Tuna, dyrektor generalny Farmasi.