Filantropia w DS/MLM

przez Maciej Maciejewski
464 odsłony

Światowa Federacja Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej opublikowała sprawozdanie na temat filantropijnych działań firm DS/MLM. Publikacja nazywa się „WFDSA 2009 – globalna dobroczynność, raport sektora sprzedaży bezpośredniej” i została opracowana na podstawie danych za rok 2008.

„Każdego dnia nasz biznes ma pozytywny wpływ na miliony ludzi z całego świata. Wnosimy na rynki unikalne, wysokiej jakości produkty i usługi, przy jednoczesnym rozwijaniu przedsiębiorczości i małych firm. Nasz sektor wymyślono po to, żeby pomagać innym i dzisiaj, jak pokazuje niniejszy raport, kontynuujemy tą tradycję. Wyniki są imponujące i z pewnością przyczynią się do pozytywnego postrzegania branży w społeczeństwach, gdzie prowadzimy działalność. Przyczynią się do poprawy reputacji sprzedaży bezpośredniej na całym świecie.” – napisał we wstępie do raportu Michael Lunceford, przewodniczący komitetu WFDSA.

Z publikacji wynika, iż w 2008 roku w segmencie DS/MLM działało ponad 66 milionów ludzi w 100 krajach na 6 kontynentach, a branża wygenerowała obrót sprzedaży detalicznej w wysokości ok. 113 miliardów dolarów. Raport z pewnością nie odzwierciedla pełnego obrazu opisywanych zagadnień, gdyż w badaniach, na podstawie których go przygotowano, wzięło udział tylko 111 firm z takich krajów, jak: Brazylia, Kanada, Japonia, Meksyk, Rosja, Korea Południowa, RPA, Tajwan, Tajlandia i USA.

Pełny tekst raportu dostępny jest w języku angielskim tutaj.

Mogą Cię również zainteresować