Firma Arbonne na rzecz zrównoważonego rozwoju

przez Piotr Hoffmann

Arbonne International to kolejna firma marketingu sieciowego, która ogłosiła w swojej działalności mocne zwrócenie uwagi na ochronę środowiska. Taki kierunek ma zapoczątkować otrzymanie certyfikatu B Corporation (B Corp).

źródło: Pixabayźródło: Pixabay

Władze spółki zapowiedziały, że rozpoczynają akcję silnego zaangażowania marki w ochronę środowiska na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego obywatelstwa korporacyjnego. Dzięki certyfikacji Arbonne zobowiązuje się nie tylko zwracać szczególną uwagę na zysk, ale także przede wszystkim na ludzi i planetę, jednocześnie wprowadzając zmiany w branży wellness.

Certyfikacja B Corp kompleksowo mierzy wyniki społeczne i środowiskowe firm, ich przejrzystość i odpowiedzialność. Spółki są weryfikowane przez non-profit B Lab pod kątem ich mierzalnego wpływu na ludzi i planetę, a w przeciwieństwie do tradycyjnych korporacji, muszą nieustannie rozważać wpływ swoich decyzji na wszystkie zainteresowane strony: klientów, pracowników, społeczności i środowisko. Uzyskanie certyfikatu B Corp oznacza ponadto zaangażowanie Arbonne w bycie firmą nastawioną na misję, która umożliwia ludziom rozwój.

Dzięki 40-letniemu doświadczeniu spółka Arbonne zyskała miano pioniera w dziedzinie czystych produktów roślinnych. Nowa platforma marki koncentruje się na holistycznym podejściu do zdrowego trybu życia, które poprawia umysł, ciało i skórę. Biorąc pod uwagę fakt, iż 84% ludzi żyje w stresie, firma chce zająć się wszelkimi aspektami związanymi z pozytywnym nastawieniem.

– Zrównoważony rozwój to podróż, a nasz certyfikat B Corp jest dopiero początkiem wielkiej wyprawy – powiedział Jean-David Schwartz, CEO w Arbonne. – Nasza firma wykorzystuje swój sukces biznesowy jako siłę, budując bardziej globalną gospodarkę sprzyjającą włączeniu społecznemu. Ponosimy odpowiedzialność za wspieranie dobrze prosperującej planety i poprawę dobrobytu społeczeństw. Ustaliliśmy ambitne cele i nie zrezygnujemy z naszych zobowiązań – dodał Schwartz.

Jednym z najnowszych programów zrównoważonego rozwoju firmy Arbonne jest projekt ArbonneCycle. To nowy program recyklingu trudnych do likwidacji opakowań i komponentów. Firma wdraża różnego rodzaju działania, aby umożliwić liderom biznesu i klientom prowadzenie świadomego życia w kwestii recyklingu. Program został niedawno uruchomiony w USA z planami ekspansji globalnej.

– Głównymi filarami zrównoważonego rozwoju firmy Arbonne, które kierują wszystkimi procesami decyzyjnymi, są wpływ na otaczające środowisko, dobrobyt współpracowników i klientów, ład korporacyjny i wpływ na społeczności – skomentował Schwartz.

Mogą Cię również zainteresować