Firma Betterware de Mexico stwierdziła, że oczekuje się, iż to przejęcie przyniesie ponad 46 mln USD zysku EBITDA nawet przed efektami synergii kosztowych, a sama bieżąca EBITDA JAFRY jest więcej niż wystarczająca, aby pokryć koszty odsetek związane z procesem przejęcia.
– Cieszymy się, że możemy ogłosić przejęcie JAFRY i wierzymy, że stanowi ono doskonałe, strategiczne dopasowanie dla Betterware. To przejęcie zwiększy nasz potencjał wzrostu, ponieważ rozszerzymy nasz zasięg geograficzny o Amerykę Północną, wzmocnimy naszą pozycję w Meksyku i rozszerzymy nasze portfolio o produkty kosmetyczne i higieny osobistej. Wraz z dodaniem ok. 443 000 niezależnych liderów i konsultantów z JAFRY, przejęcie to zapewni nam również możliwość dalszego czerpania korzyści w branży DS/MLM z silnych trendów online oraz znacznych możliwości handlu elektronicznego, które widzimy dla naszej działalności – skomentował Luis G. Campos, prezes wykonawczy firmy Betterware.
– Wierzymy, że JAFRA ma przed sobą znaczące możliwości rozwoju poprzez kontynuację cyfrowej transformacji, która zostanie przyspieszona dzięki wykorzystaniu naszej skali i infrastruktury. Nie możemy się doczekać powitania całego zespołu JAFRY w naszej firmie – dodał Campos.
Przejęcie to było – zdaniem Betterware de Mexico – przekonujące ze względu na możliwość zwiększenia dywersyfikacji bieżącej działalności firmy według kategorii produktowej i geografii działania, wielokanałowych możliwości firmy Betterware w zakresie cyfrowej transformacji, podejście JAFRA do e-commerce, a także dlatego, że obie firmy mogą być zarządzane niezależnie przez istniejące zespoły kierownicze.