– Wraz z ekspansją do Meksyku i Kanady, nasza firma będzie nadal dostarczać niedrogie, luksusowe produkty jeszcze większej liczbie osób. Nasze zaangażowanie w zmienianie życia poprzez kosmetyki i innowacyjną ofertę jest kontynuowane, a Farmasi dociera do nowych, wpływowych osób i klientów w dziedzinie urody – powiedział Sinan Tuna, dyrektor generalny na Amerykę Północną.
Spółka ogłosiła niedawno, że rozpoczyna szczególnie mocny rozwój i zaangażowanie na terenie USA. W Stanach Zjednoczonych buduje już za kwotę 25 milionów dolarów swoje najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne. Inwestycja stanie w Miami na Florydzie. Nowe centrum Farmasi będzie jednym z najbardziej zaawansowanych technicznie obiektów dystrybucyjnych w całej Ameryce Północnej pod kątem branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Konglomerat będzie obsługiwał Stany Zjednoczone, Portoryko, Kanadę i Meksyk.
Założona w Stambule 70 lat temu firma Farmasi od dziesięcioleci jest liderem w dziedzinie szeroko rozumianej urody, wysoko również plasuje się w rankingach sektora DS/MLM dostarczając zaufane produkty milionom konsumentów na całym świecie. Ten system MLM funkcjonuje już w 29 krajach świata, dając zatrudnienie ok. 1500 osobom oraz ponad 4 milionom dystrybutorów. Od kilku lat spółka posiada również swój oddział w Polsce. Więcej informacji tutaj:
„FARMASI – historia, możliwości, plany na przyszłość”
„Sinan Tuna nowym dyrektorem generalnym network marketingowego biznesu Farmasi”