Sinan Tuna nowym dyrektorem generalnym network marketingowego biznesu Farmasi

przez Maciej Maciejewski

Działająca również od kilku lat w Polsce network marketingowa firma Farmasi ogłosiła powołanie Sinana Tuna na stanowisko dyrektora generalnego Ameryki Północnej ze skutkiem natychmiastowym. Ten charyzmatyczny menadżer będzie teraz w tym biznesie MLM odpowiadał za wiodące operacje spółki w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Kanadzie i Portoryko. Będzie stymulował wzrost i ma zapewnić efektywność operacyjną firmy.

Sinan Tuna

– Sinan jest niesamowitym, światowym liderem i jesteśmy przekonani o jego zdolnościach do odniesienia dalszych sukcesów dla biznesu Farmasi, a przede wszystkim rozwoju spółki w Ameryce Północnej – powiedział Hakan Ömer Tuna, prezes zarządu Farmasi.

Sinan Tuna wykształcił się w Wielkiej Brytanii na Regent’s University. Wcześniej pracował w wiodącej firmie badawczo-doradczej. Jest członkiem zarządu Farmasi od 2019 roku. Jego dziadek, nieżyjący już dr Cevdet Tuna, był założycielem jednej z pierwszych aptek w Turcji. Sinan Tuna kontynuuje dziedzictwo swojego dziadka jako trzecie już pokolenie, które prowadzi biznes MLM Farmasi. W grudniu 2019 roku Sinan został najmłodszym członkiem opiniotwórczej, publikowanej co roku listy Fortune Turkey 40 Under 40.

– Działamy tak, aby odnieść sukces w skali globalnej. Dynamicznie rozwijamy się i umacniamy naszą markę na całym świecie – powiedział Tuna. – Spośród wszystkich hrabstw, w których działamy, osiągnęliśmy najszybszy wzrost w Stanach Zjednoczonych, a dzięki zdolności firmy Farmasi do szybkiego wprowadzania innowacji w połączeniu z doświadczeniem w produkcji, mamy mocne podstawy do tego, aby ten sukces niebawem osiągnąć.

Firma Farmasi została założona w Stambule ponad 70 lat temu. Teraz spółka planuje uruchomienie Farmasi Mexico i Canada. Nowe podmioty mają wystartować w pierwszym kwartale 2021 roku. O polskim oddziale tego network marketingu informowaliśmy tutaj: „Farmasi – historia, możliwości, plany na przyszłość”.

Mogą Cię również zainteresować