Firma MONAT Global wspiera programy edukacyjne i mentorskie dla młodzieży na całym świecie

przez Maciej Maciejewski
817 odsłony

MONAT – działająca w systemie MLM firma kosmetyczna, specjalizująca się w dziedzinie pielęgnacji włosów, skóry i dobrego samopoczucia, wprowadziła na rynek limitowaną edycję produktów o nazwie Pamper Me Duo. Cały zysk ze sprzedaży spółka przeznaczy na cele charytatywne.

źródło: Monatgratitude.com

Pomysł ma na celu wspieranie programów edukacyjnych i mentorskich dla młodych ludzi na całym świecie. Firma przekazuje 100% zysków netto ze sprzedaży nowej linii produktowej, w której skład wchodzą More than a Mist i More than a Lather. Wyceniony na 28 USD duet kosmetyczny jest dostępny w sprzedaży od teraz do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

Zyski ze sprzedaży zostaną przekazane przez MONAT dla Big Brothers Big Sisters of America, Big Brothers Big Sisters z Kanady i kilku innym organizacjom non-profit w ramach nowego programu grantowego, uruchomionego niedawno przez jednostkę filantropijną MONAT Gratitude.

Program został stworzony zgodnie z niedawnym zobowiązaniem MONAT Gratitude przeznaczenia 1 miliona dolarów w celu wsparcia zaniedbanej społeczności na całym świecie poprzez dotacje, które dotują nowe i istniejące już inicjatywy w dziedzinie sztuki i kultury, młodzieżowego sportu oraz rekreacji i przedsiębiorczość młodzieży.

– Ogłoszenie naszej jesiennej obietnicy dotyczącej przekazania 1 miliona dolarów było ekscytującym, pierwszym krokiem w naszym planie zaangażowania się w pomoc uczniom w wyrośnięciu na kompetentnych, wszechstronnych dorosłych ludzi – powiedział Lu Urdaneta, dyrektor ds. kultury w MONAT Global i dyrektor generalny MONAT Gratitude.

– Wprowadzając na rynek Pamper Me Duo oferujemy naszym dystrybutorom i ludziom na całym świecie wyjątkową okazję do tego, aby pomóc nam wywrzeć pozytywny wpływ na tysiące młodych ludzi. Jestem podekscytowany myśląc o efektach, jakie możemy odnieść dzięki tej inicjatywie – dodał.

Mogą Cię również zainteresować