źródło: Pixabay
Z tej okazji Tamila Kerimova, wiceprezes i dyrektor generalny w MONAT Europe, powiedziała: – Sukces naszej firmy w Europie pokazał, że system sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego szybko stał się dla wielu osób preferowanym sposobem nie tylko kupowania, ale także tworzenia własnej, finansowej przyszłości. Nastąpił prawdziwy ruch w wymaganiach konsumentów, zwłaszcza w obliczu globalnej pandemii, która przesunęła gospodarkę w wielu krajach w kierunku biznesu e-commerce. Sukces MONAT jest widoczny dzięki osiągnięciom naszych partnerów rynkowych w tworzeniu własnych biznesów i przeznaczeniu, ich sile tworzenia konwersacji i inspirowaniu większej sieci do działania i pomagania innym.
Firma MONAT rozpoczęła działalność na terenie Francji w maju 2023 roku poprzez szereg regionalnych pokazów i specjalnych wydarzeń w celu przedstawienia swojego modelu biznesowego i możliwości. Impet wprowadzania na rynek będzie postępował przez cały czerwiec, a następnie, w miesiącach letnich, spółka skupi się na wdrożeniu nagradzanych produktów kosmetycznych w rynek e-commerce.