Firma MONAT pomaga ratownikom i weteranom wojennym

przez Maciej Maciejewski
729

MONAT GRATITUDE to ruch filantropijny zainicjowany przez network marketingowy koncern MONAT. Jego zadaniem jest krzewienie dokonań w celu docenienia szerokiej działalności weteranów i ratowników. Niedawno za pomocą specjalnej akcji sprzedażowej zestawu Grateful Every Day Set firma zebrała kwotę w wysokości 255 474 dolarów, które w całości zasilą ten szczytny cel.

źródło: Pixabay

Firma MONAT przekazała 100% z każdej sprzedaży swoich limitowanych zestawów Grateful Every Day Set różnym organizacjom non-profit pomagającym weteranom wojennym i ratownikom w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polsce. Uroczystość przekazania specjalnych czeków odbywała się wirtualnie za pośrednictwem Instagrama i Facebooka, a wzięli w niej udział członkowie kierownictwa działającej w systemie MLM firmy MONAT, a także przedstawiciele z każdej obdarowanej organizacji.

– Wdzięczność kieruje każdą decyzją, którą podejmujemy w naszej firmie – powiedział Lu Urdaneta, dyrektor ds. kultury w MONAT Global. – Ten zestaw to coś więcej niż pomoc, on jest nagrodą dla wszystkich odważnych mężczyzn i kobiety, którzy poświęcają wszystko, aby służyć swoim krajom i społecznościom. Wspierając wszystkich ratowników i weteranów podnosimy ich na duchu. Wspomagamy całe ich rodziny – dodał Urdaneta.

Zestaw zawierał ulubiony przez klientów spray do włosów i ciała More than a Mist oraz specjalną bransoletkę Gratitude. Cała kwota ze sprzedaży zestawu upominkowego jest przekazywana organizacjom, które zapewniają niezbędne usługi weteranom i ratownikom, którzy przeszli traumę. Zestaw MONAT Grateful Every Day Set przyniesie korzyści następującym organizacjom: Projekt Wounded Warrior, Projekt 22, Operacja Gratitude, Wounded Warriors, Kanada Blind Veterans UK, Irish Veterans, Stowarzyszenie Rannych w Polsce.

– Zdrowie wielu weteranów cierpiących na stres pourazowy i urazowe uszkodzenie mózgu znacznie się poprawiło dzięki pracy, którą wszyscy wykonujemy – powiedział Alex Cruz, współzałożyciel fundacji 22 Project. – Posiadanie partnerów i przyjaciół, takich jak MONAT jest ważnym impulsem i przyczynkiem do tego, że tak wielu naszych ratowników, weteranów, żołnierzy jednostek specjalnych ma szansę na lepsze życie – dodał.

Komentarz Ewy Knotz: – Wymodliłam sobie biznes Monat. Szukałam firmy w dziedzinie beauty z produktem, którego nie ma na rynku. Anti ageing włosów był idealny. Przez ponad rok przeglądałam się rozwojowi tej firmy w UK. Interesowało mnie, jak rozwijają się kariery kobiet wcześniej nigdy nie pracujących w systemie MLM – czy są zadowolone z pieniędzy itd. Priorytetem dla mnie było to, abym nie musiała namawiać ludzi do pracy i motywować. Uważam, że pieniądz może szczęścia nie daje, ale zdecydowanie pomaga spełniać marzenia. Byłam zachwycona rozwojem trzech kobiet, które systematycznie obserwowałam. I dlatego od razu zdecydowałam się na przyłączenie. Dlaczego warto? Bo firma jest nowa na rynku polskim. Bo ma genialne produkty i nieprawdopodobnie dopracowany system marketingowy. Bo dostęp do firmy jest na wyciągnięcie ręki. Nie widać twardej korporacji tylko rodzinną atmosferę. Wycieczki są tak zorganizowane, żeby praktycznie każdy mógł pojechać. Teraz na Dominikanę jedzie ok 40 osób. Na drogach już dwa pierwsze samochody firmowe. Udziały w spółce są dla każdego, kto do nas dołączy do końca roku i zrobi pozycje MM. No a przede wszystkim mamy dostęp do pracy online i sklep internetowy zamiast tworzenia dziwnych magazynów. Bardzo ważne dla mnie jest również to, że firma mocno udziela się charytatywnie.

Mogą Cię również zainteresować