Firma MONAT przekazała 90 000 USD na wsparcie rodzin, młodzieży i edukacji

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa spółka MONAT Global przekazała ponad 90 000 USD zysków netto ze sprzedaży kostek oczyszczających ciało More than a Lather na rzecz organizacji non-profit działających dla dzieci i rodzin oraz zapewniających edukację.

źródło: Pixabay

Z tej sumy ok. 40 000 USD zostanie przekazane organizacjom młodzieżowym w ramach programu darowizn fundacji MONAT Gratitude i wesprze przedsiębiorczość młodzieży, sport młodzieżowy i sztukę. Pozostałe fundusze zostaną przekazane jako granty w wysokości 25 000 USD na rzecz Szpitala Dziecięcego St. Jude i Domu Ronalda McDonalda w Nowym Jorku.

– Głęboko wierzę w siłę i znaczenie inwestowania w naszą młodzież. Przekazując fundusze na programy wspierające ich rozwój, nie tylko kształtujemy przyszłość naszych społeczności, ale także stwarzamy możliwości dla lepszego świata. Dzięki tym wysiłkom jesteśmy w stanie pomóc następnemu pokoleniu w osiągnięciu pełnego potencjału – powiedział Lu Urdaneta, dyrektor ds. kultury globalnej w MONAT i dyrektor generalny MONAT Gratitude Foundation.

Kwestie charytatywne są niezmiernie ważnym elementem funkcjonowania tego biznesu MLM i jego specjalnych podmiotów oraz akcji pomocowych. W 2022 roku fundacja MONAT Gratitude przekazała w sumie ponad 600 000 USD na ponad 40 programów edukacyjnych dla młodzieży.

Mogą Cię również zainteresować